amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, October 13, 2008

Convoi on saturday part 2

haa...kje aku da brjaya disiapkan dgn cemerlang..wokeh..kte sambung..
ha! yang nk gi hot spring tu kn..hmm..at 1st aku hingat tmpat tu mcm ade sungai2..upenye mcm theme park.tp ade air panas lg.bley rendam2 kaki..sape tahan ko rendam la bdn ko skali..ecli..otw tu aku dh strt besin non-stop!
(believe me..when i say non-stop..that means it is non-stoop..!) felt so uncomfortable..ngan bju kurung lg..OMG! rase nk jert je..da la tgh pnas.. hm..tu pn kalo x dorg nk gi cameron..ye ar..da xjauh pn..tp mcm mrepek je..gilo apo nk naik cameron ngan bju cam nak kawen nih!!sib baik xjd..so i guess gi hot spring tu pun ok la..

sbb aku nk sgt tuka bju..so we stopped at kdai2 tepi jalan..i bought 1 t-shirt, 1 suar mcm suar nk tdo (bcoz its cheap!) n flip flop.ye la..xkn nk berheel2 plak kan..x koser.. smpai je kat ctu trus crik toilet n changed! fuhh~~ feel so relieve..tp me looks like selekeh-nak-mampus-tp-mcm-bangga-punya-manusia. ye ar..aku lg sgup pkai cenggitu dr pkai bju krung kain songket tuh..pheww!!




:: aku dh berubah wjah..haha..serabai giler ::


mamat2 yg sedia ade tu sume dh slamat terjun..n me jd la photoghrapher..cam biase..4 of us..(girls) yg trpaksa tgk je bbdk tu mndi ngan riang sbb ktorg xley nk mndi skali bcoz xde yang kecik2 tuh..dorg lelaki snang ar..chet!tak acii..!!aku tergoda gile tgk tmpat mndi tu..tp hanya mmpu memandang gitu..




:: cbe ko btau aku..sape yg xtrgoda kalo camni kn..?? ::


lps da mndi kat kolam sjuk..dorg nk gi kat kolam pnas plak..huwaaa..lame lg ke bru korg nk blik..emm..last2 ktorg berempat ni lpk la kat cafe die..order chicken chop smbil tgk ikan berenaang2 kat kolam bwh ktorg tu..*sedih sehh..* hehe..tp sempat jgk amik2 gmbr ngan ikan..aku ttbe terpikir..

*best x jd ikan? ape prasaan jd ikan ni ar?*pastu kwan aku gelak rmai2..hahaha

tp btol ar..aku ase cam best jgk..dorg tu mcm xde kje..berenang2 je kan..mcm gembira.org kasi makan..rebut2..pastu brenang blik..haha.

*pastu aku terpikir lagi..tah2 hidup ikan tu pn mcm manusia..sorg egineer..sorg cikgu..sorg tkang jga tiket kat hotspring ni ha..*-kwn2 aku gelak2 lg..btol la woi..kot2 btol ke..

:: gmbr ngan ikan..thp keserabaian aku agak maximum disini ::

brangan2 tgk ikan tu n chiken chop pn sampai..gile bapak kecik nak mampus ayam die!!!tp nk wat cane..lyn je...mkn2 smpai bbdk tu sume da stel..n vroomm!! grak blik..


:: tgk..tu la chickennye..kcik gile weh.. ::

selsema aku dah thap xbley handle dh..dlm kete asyik bersin je..sib baik abg baim yg baik tu kasi panadol..trus tdo..zzzzzzZZ..sdar2 je dh kat restoran jejantas..dorg singgah mkn satay kjang plak..huwaarrgghh..!!aku serabai nk mampus..tp xpe la..da mlm pun..since aku xske sgt satay..so just mkn secucuk..smbil lyn cite cerekarama.hmm..sbb selsema..aku order air limau suam..haa..dh skit bru reti nk mnum air suam..kalo x..haramm..!!


:: dok melayan cerekarama..lpe lak nk amik gmbr sblm mkn..ni ble dh slesai ::


:: selekeh2 pn..ttp amik gmbr hokey.. ::

around 11 tu grk blik..tp smpat lg amik2 gmbar..haha.sukati aku la..camera aku ar!!
smpai umah kul 12 kot..rmai lak tu kat umah..huwaa..aku sgt sleepy n letih..tp still tlg2 jgk..sengih sket2 kat pakcik2 aku tu..pastu mndi.trun tu salam2 dorg..babai2..kmas2 pinggan..n..byee..!!aku tdo smpai kul 5 ptg esknye!seyes!!tu ar aku xde aktiviti hari ahad..haha..ape?ko xpuas ati aku tdo lame?
hmm..ade aku kesahh?? hmm..really enjoy myself last wikend..hope to have another trip mcm tu..tp btau la awl2..bley aku bwk bju nk mndi..till then..bye!

No comments: