amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, October 15, 2008

satu hari di digital mall

Iklan amaran : kandungan entry ini mungkin akan menggangu gugat keselesaan anda membaca. jgn bace kalo tak kuat semangat.

aku lpe nk cite satu kjadian di digital mall last wik..ye ar..kn bz dok update psl raye je..**pnat taw x..**but its ok la..tuk blog haku gak kn..wokeh..aku nk tnye korg..ape pnca2 pitam? (sila jwab..jgn dok terkebil2 jer..) yg biase dgr is:


1. x makan
2. trlalu pnat + xmkn
3. mmg ko sje2 buat2 pitam sbb mls nk bgun (contohnye kwn aku)
4. prut kosong n kje bnyak (perut kosong tu bkn xmkn ke??)
5. ......


ha..tu je yg aku biase dgr kan. tp yg aku nk cte ni lain mcm sket..

cani cite die..ari kamis ritu..masing2 bajet dah busan mkn lauk2 raye..so memasing nk gi mkn pizza (bajet mat saleh!) aku mcm xmo..tp since si linda ni (kwn aku ar..) mengidam..xde la ktorg menghampakan ibu mgandung tu..lgpn aku mmg nk gi bli cd installer window xp..*nk format jerry aku*..so..ble dh mkn tu..ktorg pun menapak la gi dgital mall..


dh bli cd tu..igt nk trus bla..ye ar..kne msuk kul 2..tp tetibe si didi (watak utama cite ni ok..) lari2 pg kat tepi tu..yg ktorg 3 org follow je..aku igt die ttbe insaf n nk blik opis cpt2..wlpn jln lain yg die ikot..ktorg ttp ikot sbb igt tu shortcut nk gi kat kete..*sume mcm pcaye je kat didi ni sbb die da biase kat dgital mall nih..* upenye..die pg jamban..ok..aku ulang lg..JAMBAN..(aku tertipu..hampeh)..

dsbbkan aku ni idok le rase nk mmbuang ke hape..aku tgu la bdk 3 eko tu kat luar.yg dua org da kuar..tgal si didi ni je xkuar2 lg..mase tu dh kul 2.15 kot..agak lame gak terpacak tgu dpn tu..last2 ktorg trun dlu nk tgk2 hp..ko bygkan..smpai kul 2.30 pn xtrun2 lg mamat tuh..si fikri ni pon call la..die kate dh otw trun.. **berak batu kot die nih**


ble dh trun tu..aku tgk mcm pucat je mke die..tp aku bior je la.mls nk tgur..igt mmg cmtu..skali die kate..

"aku pitam dlm toilet td" (pastu wat mke cam ksian..siap kembang2 hidung)


otak aku ni trus la mmproses maklumat yg die bg..pg toilet..berak..pitam..aha..!!lantas aku menyuarakan hasrat hati dgn tenang..


"ko pitam pastu jatuh atas taik?" (yakin gile mke aku)

trus dpt jwpn yg segera dr die..

"mane ade la BODOH.." (mke kontrol2..tkut ktorg dpt hidu knyataan..)

trus gelak mcm nk mmpus kat dpn tu..sorg pn xksian die pitam.hahaha..mcm2 hal bdk ni..die pnye la nk cover kenyataan yg aku kuarkan tu..die kate die pitam sbb MKN BANYAK SGT..*woi!sape nk caye woi??** xpnh lgsung aku dgr alsan tu..smpai opis dkt2 kul 3...skali rmai lak kat lobi tu..aku pn btau la org2 tu *spya xmrah ktorg*


"td didi pitam dlm toilet..pastu jtuh atas taik.ktorg tgu die lame.."

hahahahha...sume xmrh ktorg..sume tnye die btol ke jtuh ats taik..utk didi..aku nk tnye ko ni..tlg ar jwb ngan jujur..

"betol ke ko jtuh atas taik???" **laarriii..!!!!***


hehe..lom abis lg..ni utk tatapan korg..bye!


:: ni la didi ::

:: ni plak msti la taik..xkn didi kot!! ::
(taik tu kaler itam sbb didi kate die black metal)

No comments: