amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, October 15, 2008

petir pancar memancar

smlm dlm 8 lbih sket pas mndi2 tu da ttdo..xsdar pn mak dh blik..kul 10 lbih tu trjg cos jwb call avid. tp skjp je.sgt ngntuk..smbung tdo blik..tp dlm kul 12 tu..aku yg 'pling-susah-nk-bgun-kalo-dh-tdo-pnye-org' pn bley trjaga..

korg tau knp?? PETIR!! (memancar2 hokey..bkn guruh..diulangi..P.E.T.I.R..) hebat kn..hujan sgt lebat..yg lg xley bla..aku ley nmpak sume chaya2 petir tu memancar2 sekeliling aku.. *horror weh..** trus aku bgun..aku rse mcm dh kne panah petir je aku nih..

pas dh trjaga tu..xley tdo..(series..seram + tkut weh) ..aku pon gi gosok gigi..(ape kne mgene ar? pas dh gsok gigi tu bru aku prsn yg aku gsok gigi sblum tu..) hmm..mgkin ni kesan drpd trkejut kne panah petir kot.ntah la..ngantuk2 tu aku anta msg kat avid..hm..lom tdo lg..tp reply nk xnk..(mrah lg ar tu) so...dh xdilayan..aku msg la 'flashman' (sape flashman? only me n flashman know who is flashman..kn kn kn??) huhu..sib baik die xtdo lg..ade gak mmbr nk mrepek2..kilat mkin kuat plak..tkuar la idea banggang dlm pale otak aku..

aku: hjn mkin lbt ar..ptir2 ni sgt mnkutkn..klu aku tdo ngn mak n ayah aku aci x?
flashman: otak ko..ko dh 24 thn beb!kecoh tul (ape ko pk umur bley wat xtkut petir ke?)
aku: xblh ek..tp mn ley tdo klu cani..aduii..*kdg2 banggang2 gak jwpn aku*
flashman : huhu..wat xtau sdh!tdo je..(sedih weh..aku tkut ko leh lak swuh wat xtau..ceh)

trus aku gi tuka blik..blik lagi stu nih xde la aku nmpak petir memancar2 tu..so..sdikit lega wlpn aku dgr hjan sgt lebat kat luar tu.. *mmg lebat gle..tlg la phm* agak2 dlm kul 1.30 tu bru da xde petir2 tu..so aku pndh blik td. mate pn da ngantuk.ape lg..slamat ar aku.tros tdo smpai pg..ZZZzzzZZzZ..persoalannye skrg..ape kejadahnye aku gi gosok gigi pepagi bute camtu???

2 comments:

~~ LiNdAsHaH ~~ said...

Ko memang bangangsss tau tak cite petir pancar memancar tu... Aku ngan memee beria laaa bace dgn seriusnye sekali ending...cehhhh!!! ko takleh ke cari ending yg bagus n dramatik skit.... so persoalan ko dah terjawab ke belum???

~~ LiNdAsHaH ~~ said...

hehehhe bout cite Dedee dan taik aku mmg enjoy gile bace, memee tergolek2 gelak..hahah aku bg ko 120/100 marks tuk citer ni...huhuhu..sungguh memberangsangkan...ksian yg terkena batang hidung kan..hik hik...mmg sonok ko kalau bab2 mngata org..hihi aku pun same gakk..haha