amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, October 17, 2008

merepek

ngantuk thap dewa kat opis rini..smalam tdo lambat..ni sume novel pnye psl la..hampeh tul..yg aku pn satu hal..xsabo2 nk abiskn novel tu..hadoii....mate mcm melekat dh ni..kje? mmpus aku x lyn..sib baik rini de open opis kat opis aku..so sdikit santai ar..hmm..later aku hapdet entry open opis eh..ngntuk siot..smalam aku mrepek2 je..ble dh abis novel tu..text hajar..mrh die..sbb die ar aku tdo lmbt..(haha..xpsl2..)..die pn ley kerek kate aku emo..huhu..lps dok lyn2 msg..msg last die :

hjar : along, esk kjut aku kul 6.30..klas aku kul 8.00 la..tkt xtjga la

aku : ok..tgk la kalo aku trjaga. esk aku nk gi kje awl..ko kjutkan aku kul 6.00 (aku btol2 xsdar ayat ini boleh mnjtuhkan aku)

hjar : ekele aku swuh ko kjut aku, ko plak yg swuh..kjt r..

aku : eh..xbley eh?hee~ (bru terhegeh2 nk sedar)

hjar: x ar..kang dedua x bgn..

aku: bley than gak bangang aku skang ni kn.haha.nite (agak jujur disitu)

hjar: tau xpe..ngaku gak.k nyte.. (slambe je ko mengiyekan aku bangang eh..aku tampo kang..)

pastu..ttup hp..pjam mate n aku hanyut!

ngantuk sioll..!!!

td aku nk tgk dh kul bape..(aku ni mne reti pkai jam)..pastu aku teringat kat cni dh ader jam..*sila tgk sblah kanan ini ---->> * so aku bkak blog ni bnyak kali arini..sbb nk tgk kul bape..merepek kn? iyee..aku tau..tp suke aku la...korg jgn jeles2..aku tampo kang..

lgpn..aku mcm dh jatuh cinta ngan org pkai topi tu ha..tgk la..hensem x? bagi aku..xensem xpe..asalkan aku nmpak kesungguhan die n komitmen die pd tgas die..walla weh..mmg i cyg u la mr jason..wah!!ttbe2 dpt name kn..jason pn jason la..

jason..i lap u.. (pastu ade bunga2 n bintang2 kat skeliling aku..)

PANGGG!! *kne pnampo ngan avid*

1 comment:

~~ LiNdAsHaH ~~ said...

entry bengong ko, mengambarkan personality ko..hihik cm sedap jek bunyi...aku pun terbengong sekejap membace entry baru ko ni...pape pun nice try...stiap pekataan ko tulis bjaya menggelak kan aku..muahhhsss syg ko laaa...