amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, October 14, 2008

zaman dooluuu

At last abis gak post raye aku..skang ley proceed ngan bnde2 lain..smlm la cite ni..tgh tensi2 kpale otak..xde mood nk wat kje sume..blik dr lunch tu one of my pren kasik gmbar ni ha. xbley blaa sioll...!!haha..lwk gile muke aku dlu (ok..aku sorg je bley kutuk dri sndiri korg bace je)..serius mcm dyang senandung!hahaha..



tp seigt aku..ecli tu mse blik dr vacation kat rompin..mmg ar xmndi laut..tp dok lyn swimming pool smpai lebam..tu la haasilnye..mantapkan!! tp aku xkisah sgt..maklumla..aku ni dh smulajadi gelap (aku sorg je ley ckp cmni..korg jgn pndai2 nk iyekn!) haha..sikit pnye berseni kerak2 kat mke aku tu..tp.. "ade aku kesah??"

skarang aku ase la..aku tidak lg bgitu..aku jelita skang ni..*tlg trime knyataan aku ni sepertimana korg trime knyataan aku sblm ni* ..tp korg trime ke x..aku yakin pada diri aku.. AKU JELITA! (smbil gosok mke ngan kertas pasir)

well..tu memory kn...mane la tau..20 30 thn akn dtg gmbr aku skrg yg jd dyang senandung. kot2 aku smakin cerah nnt (masih gosok mke ngan kertas pasir).. kn?tul tak..sape tau..smpai skrg gmbar ni msih menghantui aku..haish..tp aku akui..tu mmg aku.haha..ye ye..aku taw korg xsbr2 nk ktuk kn?? tgk la gmbr nih..





*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


kalo bab nak ngutuk aku..sabar tul korang mengskroll kan..!!!!


*

*

*

*

*

*


amik nih!



di sini saya ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan bukan shja ribuan..mlah jutaan time kasih kepada apis yg tlh 'menyemponserkan' gmbar ni. **tah mne dtg tah gmbor nih..ha..cbe korg tgk blakang tu..haah..yg ijau tu..tu la bapak kades aku..mase tu die muda remaja lg..umur pun baru setahun..skrg..dh 4 thun..lg 2 thun tadika la die..

woiisshh!! series itam sioll...!!!! xsgup aku nk mrepek lg kat entry ni.chow!

2 comments:

Anonymous said...

bongek... gambar nie smlm wat aku jatuh rahang menggelak..
*huduh siot!*

~~ LiNdAsHaH ~~ said...

Hahhaha ni la the best entry ko... aku sgttt sukaa..aku tak dpt menerima kenyataan yang aku ade kawan se"indah" dan se"kilat" ko..hihik...aku sgt bangga punyai member sedayang cm ko..hihih... Tahniah Apisss