amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, May 25, 2010

aku dah paham dah

aku rase aku dah paham perasaan org yg slalu update shout kat facebook dorg.
ianya adalah kerana mereka busan.

dulu kalo aku tgk status kat fb org yg mcm

'tgh teman hubby cuci kereta'

atau

'otw ke bukit tungku'

dulu kalo aku bace status2 mcm ni aku akan buat muke hek-eleh-itu-pun-nak-bagitau..
tp skang aku rase aku paham kot. dorg buat tu sbb dorg busan. mcm aku ni ha la.

online tp dah xtau nak buat ape. so asyik melayan FB.
nak pulak aku bukan jenis main game atau komen2 page org..
maka dgn sekejapan saja aku busan..

end up aku update la status fb aku.
dr semalam je dah bape kali aku upde. antaranye adalah :

'megisi masa lapang'
'udang sotong ikan dan siput sedang berjugit dlm perut saya'
'sampai je terus online. gilo~'

and baru ni aku update

'di starbucks bersama ainul'

ish ish ish..
tu la ko mast..lain kali jgn xsuke sgt.
skrg ni diri sendiri yg buat.

bongok!

sbnrnye aku tgh tgu boarding ni. kul 3.
tp sbb kne cek out hotel awal, so sampai awal.
kalo airport ni mcm klia, boley la aku nak berjalan2.
ni kat sini xde ape..

busann!!!

okey la..enuff mengadu. skang pun dah kul 3.05..
mahu pulang ke pangkuan keluarga.

later~

No comments: