amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, May 31, 2010

ini adalah xde motif..

this will be my last n final entry utk bulan May 2010..
makin lame makin malas nak update..
ape kes??

hurm..

ade dua lagu dok main2 dlm kepala aku..

1st lagu baby baby~
2nd lagu two is better than one..

syiok oo...

ni pun tgh dgr kat you tube nih.

lalalla~~~

++++++++++++++++++

td kat opis xcukup tangan menyiapkan keje.
nak kejar closing..
huh!
melekat je bontot aku kat kerusi..
kul 9 baru kuar opis..
kalo hari2 camni..jenuh jugak aku..

tp xpe..kat opis tu pun best gak..
melayan perangai2 bbdk2 sengal yg ade kat opis..
mcm2 peel..

yg suke membebel - *hai mama!*
yg smakin lame smakin berubah dan pelik - *hi nizar!*

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ape aku cite nih?
busan dow..
xde subject matter..

huarrghh! ngantuk dah..
nite~

p/s: wondering..ape akan jadi kalo aku bukan aku?

No comments: