amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, May 19, 2010

cite aku je~

just received a msg from my classmate yg my other classmate baru je jadi daddy.
congrats syafiq n sarah!

wah wah wah..
dah jadik bapak2 dah kwn2 aku ni..
yg dah jadik emak pun ramai jugak..
bagus2..teruskan beranak..

hikss!

okeh..ape isu ari ni ek?
hurm...pagi2 lagi dah ae meeting ngan MD.
ttbe die nak jumpe sume exec..so bfast laju2 naik je terus masuk meeting.

my MD delegated certain projects to us.
mcm aku yg dah mmg dlm projek sabah ni..xde la kena kacau ngan projek lain..
tp yg xde lagi.. kena la amik mane2 projek.
okey la..this kind of exposure is good for everybody kan..

fine..

pastu tak tau apsal..penyakit malas aku dah membuak dlm jiwa..
so aku just reply email sket2..
pastu jln2 satu opis..
mule2 dok kat receptionist..
pastu aku gi kat dept lain pulak..
pastu jln2 lagi buat bising kat unit finance pulak..
dah boring tu..
aku pun gi main hantu2 sampai la kul 12.30..

lunch aku kul 1..tp aku kuar awal sbb kena amik si dd..
sian mamat tu..stereng kete die patah..
terus EL..

balik lunch baru la aura nirmala bonat pulak meresap dlm badan aku.
tetibe rajin.
bnyak gak la settle..
melayan keja2 yg ade..
pastu ade discussion ngan lawyer psl projek sabah bla bla bla..
tgk2 dah kul 430..nice~

terus sambung memekak2 kat tempat sendiri sambil tgnku menaip2 email2 yg patut..
sungguh cepat masa berlalu bukan..?? hikss!
cepat x cepatnye masa..bile aku tgk jam..dah kul 7..
dorg siap order pizza. aku mkn smpai 3 slice..+ mushroom soup..hikkss!
akaq kebulur..

kul 9 baru kuar opis..
dan akhirnya smpai gak aku kerumah ini..
haiyo~~~ kaki lenguh la..
mau baring la.
bye2~~

No comments: