amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, May 25, 2010

cara utk membizikan diri bile sorg2 dlm bilik hotel adalah..

aku dah berazam aritu yg aku akan update blog aku kat sini (KK)..
wlpn skrg ni aku adalah super mengantuk..tp azam ttp ditunaikan. cewah!
*sbnrnye dah xtau nak buat ape sorg2 cmni!

oh ye..hari ni adalah super pack. meeting start at 9. patutnye smpai kul 1 je. sbb kul 3 aku ade another meeting. tp bnyak issues yg dibincangkan. maka dgn itu..kul 2.30 baru grk dr meeting yg first tu..tu pun discussion tu x abis lg sbnrnye.

sib baik smpai kt tmpt kedua tu just on time. bincang2 sket..pastu since xabis diskus lg kt mting yg first tu..so patah balik ke sana. abiskan jugak diskusi sbb masing2 nak rilex esok.

kul 6 baru abis meeting. xsempat lunch okeh! kebuluran aku. tu yg bile nampak goreng pisang pun aku rs mcm nampak pizza. berebut2 dow..abis je meting..trus balik bilik letak barang. kul 7 kuar balik gi dinner terus. kebuluran dow masing2..sumpah!

bos aku bawak gi mkn kat tempat name kg nelayan. best la gak. ade joget2 lg. mknan adalah terbaik. tp harge aku xtau sbb aku tukang makan je. hahha! perut masing2 dah kenyang...balik hotel and aku pun berendam dlm tub dgn air panas. terbaik dow... rasa nyaman gitu.

nak tmbah ke poyoan aku..aku berendam smbil bace magazine n enjoying my time. sungguh rasa terpelajar gitu! hikss!

pastu xbuat apape kat bilik. smpai nak fb pun xtau dah nak buat ape. sudahnye aku nyanyi2 sorg2 dpn web cam. mcm bodo je aku rase. tp xpe..aku suke. hahha!

esok nak bangun lambat. sbb flight kul 3..so boley la aku tenang2 disini. tp kena beli ikan bilis utk mak aku la. die kirim. pastu die kirim udang kering jugak. siap pesa..

'beli udang kering yg hancur2 sket wa..syg nak pakai yg aritu punye. cantik sangat'

kan!!! motip sayang udang kering??

xpe..biarkan die. asalkan die bahagia.

ini adalah aku yg baik!

No comments: