amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, May 17, 2010

aku kena sound ngan MD!


haluuuu!!!!! hawau u people??
miss me x? hikss..

ok ni aku nak cite..
aritu..aku di warning oleh MD aku.
hurmm.. ape nak jadik nih?
die warning...

'mast..kalo 2013 u x kawen lagi, i hantar pegi sabah. bos dah warning ok. igt..'

aku dgn sepantas kilatnye..

'Oh NooooOOOoooooooOOoooOOO!!!! x pasal2 ade KPI baru.'

citenye camni..
opis aku kemungkinan akan bukak kat sabah kalo projek tu jalan..
aku kan terlibat dlm projek tu..
tp aku xde la bajet nak tinggal sana..
and aku pun xtau la opis akan dibukak kat sana..

but maybe after a few discussion..they felt yg perlu ade opis kat sana.
so mereka sudah mula mencari calon2 utk dihantar ke sana.
dan calon2nye adalah mereka2 yg masih lagi single mingle kacak bergaya macam aku nih la!

huhuhu....

so mulai ari ni aku ade azam baru..
2013 kena kawen!
huwaaa!! aku xmo dok sabah..
meh la sape2 yg nak kawen ngan aku meh....!!

ni la rupe bos2 aku...ish2.. now u guys can imagine camne opis kitorang kan?

No comments: