amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, May 25, 2010

aku tunjuk gambar meh!

entry ini hanya memuatkan gambar2 dan caption pendek

work station aku kat sini~

perut kenyang suka hati. udang sotong sume gaduh2 dlm perut aku.
gmbar ni nampak badan aku mcm peti ais pulak. damn u sotong!

mereka juga ade jugit2 dgn sepender (bg lelaki)..

aku jadi lapar bile tgk nih. sotong adalah terbaik!

view dr bilik aku. tu filipino market. it is better bile ade sunset!

aku ke sini dgn mereka. ni la pasukan berlari2 aku



No comments: