amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, May 17, 2010

random

huaaarrghh (menguap gaya badak berkumis) ngantuk dowh!
lately aku ni asyik mengantuk je..
nak kate x cukup tido..banyak je aku tido..
haiyo~~

di mulakan dg wajah kesayangan aku! ehem~

my random updates:

1. aku kena siapkan slide presentation. dgn poyonye aku janji nak bagi esk..tp satu hape pun aku xbuat lagi sbnrnye..

2. aircond bilik aku rosak. skang ni tido ramai2 dlm bilik mak aku..mcm kat hotel plak dah aku rase..sume berkumpul satu bilik!

3. aku frust xdpt tido bnyak kali kat atas katil baru aku. ni sume aircond punye pasal. damn!

4. astro pun dah lame x tgk..tiap2 bulan aku bayar. tp nih nak masuk bulan ke-6 aku bagi astro dwet free. piring die ader terletak kat beranda. hish! siap la cepat wahai wiring bongok!

5. aku skang ni parking free kat opis. sbb palang otomatik tu rosak. so aku tipu2 pakai kad mane tah buat2 macm kad parking n tunjuk kat pak guard tu. huhu! sian kamoooo pak guard!

6. sebagai balasan aku merelakan diri dlm projek lahad datu.. aku kne pg sabah lagi weekend ni. oh ye..seorg lagi! xpe..nnt aku update dr sane lg yeh!

7. wlpn aku kena pg ari ahad ni..mak aku dah kirim ikan bilis n udang kering..hurmm~~

8. aku berazam nak clearkan credit card aku. sbb bulan 10 nnt mahu berjimba di bandung lagik!

raya tahun bile tah ni..tgk buat muffin!

9. tetibe aku rase macam nak beli satu digital camera. ish! mmg gatal punye pompuan! no jake..mommy still loff u okeh!

10. ha lupe!! disebabkan job rotation..aku kena tukar tempat keja baru. port aku kali ni xbest. dkt laluan org ramai. mcm dulu syokkk..aku tido pun xde org tau. tp sekarang...hurmm! xbole dah nak tgk gambar2 bogel lagi! haha!

11. otak aku dah mula bagi arahan kat tgn supaya berhenti menaip dan siapkan slide presentation tuk esk! go mast!!

No comments: