amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, May 30, 2010

at last..he is married yaw~

sorang geng bas sekolah dah kawen last saturday..
ya betol!! si hazwan jaga kambing itu la..
yg bestnye..die kawen same kawan aku mase sekolah dulu, wani.
pastu yg lagi best lagi..wani punye umah blakang umah linda aka mama!

what a small world kan!

i have to live without hazwan in the office for about 3 weeks.
2 mgu die cuti.. another 1 week tu die kne gi sarawak..
muahahha! gelakkan beliau!!
kena masuk hutan 2 mgu pas kawen..
sungguh x syiok!

mamat yg sengal ini adalah tetap sengal wlpn die nak dinikahkan..
aku sampai je die x siap lagi.
dgn samping x pakai..dgn berselipar jambannye..
songkok tah kemana..

pengantin pompuan dah sampai pun..
org ramai dok keliling die lagi pakaikan samping n songkok.
mase tu aku konpius die ni nak kawen ke x??

apepun..sekali je la die nikah. terus sah..
yg xley bla..bley plak die pusing blakang and buat 'peace'..
well..peacock will always be peacock kan..

but anyway..
dgn kawennye mamat sengal sorg ni..
my phone will no longer receiving stupid sms from him anymore..
as well as 'takde motif' phone calls from him in the middle of the nite..

hurm... probably me and dd xboley nak belagak lagi ngan die bile ktorg kuar same2..
sbb he woudn't care anymore..hikss!

b4 this, everytime i'm with dd..we will call hazwan..
if i'm with hazwan..we will call dd..
kalo dd with hazwan..they will call me..

we call just to say
'ktorg kat sini bla bla bla..best.. bla bla bla'

and penerima call akan reply..
'siot..kuar x ajak..' atau pun.. ' apsal ko kuar ngan die?'

maka pemanggil pun akan cakap..
'hahaha! jgn jeles~~'

oh ye.. hidup kami adalah xde motip. dan aku pun xpaham ape je motip ktorg berlagak2 sesama sendiri ni.. haha!

one good thing psl si hazwan jaga kambing ni is that die adalah menjaga hati wani.
dpn wani die baik sket la.. blakang.. pening aku nak melayan nye..
x caye tnye geng bas skolah yg lain..
but i guess..that is good la kan..
wlpn aku slalu ckp die takut bini..hahhaha!

wishing both of them a very happy life..
all da best to wani.. sbb kne mlyn mamat sorg tu..
to hazwan.. senonoh2 la sket.. dah jadik laki org dah ko tu..
dan jgn lupe! take a good care of wani.

~newly wed wan and wani~

No comments: