amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, June 2, 2010

warna kehidupan aku sekarang

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

u know u love me
i know u care
just shout whenever
and i 'll be there
u want my love
u want my heart
and we never ever ever be apart

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kakak sdare aku upload gmbar family ktorg celebrate bday one of my cousins kat fb.
dlm salah satu gambar tu aku nampak mcm peti ais. hahha..badan 4 segi. sib baik xde tulis 'panasonic' atau 'national'.. kalo x konfem or igt tu peti ais bukan mast baik! hahha.. but who cares la kan..peti ais pun peti ais la...janji akak vouge~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bangun pagi tadi aku manddi and shampu rambut. sbb sakit kepala yg amat. kalo x...jgn harap aku nak mandi basah rambut pagi2. leceh...nnt susah nak pakai tudung. tp disebabkan td shampu..aku pakai tudung bile dah sampai opis. tu pun main sauk je. pak guard nak masuk parking tu pandang semacam je apsal aku x se vouge selalu. haha! *vouge ke?? mampus~~ kalo dah name mastura..pemalas lipas nak mekap2 bagai*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

tetibe nafsu aku terhadap blackberry ngan honda city memuncak la. tapi tah bile ley dapat. oi korang..x teringin ke nak hadiahkan aku dua benda tu? oi tlg la oi..tolong.. sanggup ke korang tgk aku larik masuk batu belah batu bertangkup? ape? ko sanggup? cis bedebah!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aku makin suke bermonolog la. mcm best. lagi2 kalo tgh drive. aku buat2 la mcm tengah interview la.. hape la. mesti org kiri kanan aku igt aku ckp phone gne hansfree. tp nan ado!! handsfree aku pun ilang. weh..kalo xnak blikan blackberry...blikan handsfree pun jadik la woi.. jgn la kedekut sgt. *hai kak et!*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sambung lagu td balik :

are we an item
girl stop playing
we're just fren
what are u saying
so theres another one
look right in my eyes
my first love broke my heart for the first time

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kan aku dah cakap aku dok gile lagu ni. tah apsal tah. tp aku rase sbb aku suke starting lagu nih. die ckp 'oooooooooooohh...oooooooooohhhh..'..ha..mcm cool je awal2 lagu nih. haha! mama xsuke lagu nih. biarkan die~~ hapuskan mama!! oi oi..bukan mak aku tau. mama tu mmber opis aku yg ah anak sorg tp sebok nak vouge mcm aku yg muda jelita nih. hahah! *hai lagi mama~~ esk ajar coal cosignment lagi k!*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

weh korang~~~~~~ idong aku gatal plak dah. td aku blasah nasik kukus. letak sambal blacan banyak2. hamik koooo!!! padan muke aku kan. dah la dr td dok layan period pain yg sipi2 nih. sengal. hidung gatal, hidung gatal, hidung gatal sekarang...gatal ape gatal ape..gatal ape sekarang? gatal muke plak dah. rambut menyucuk2 muke aku. bye peoples! mahu garu muke dah hidung dgn kertas pasir~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

end of story


No comments: