amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, June 16, 2010

cinta suci : ep 2 - Asal usul kades

imbasan episod 1

percintaan aku dan kades mendapat tentangan dr emak. tapi berkat kesabaran dan keyakinan kami terhadap cinta suci ini, emak akhirnya menerima kades.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Episod 2 : Asal Usul Kades

Kades sgt pandai mengambil hati emak. lebih2 lagi dia sudah diterima seperti anak sendiri oleh emak. emak saya mula memuji2 kades. kades lancar..kades memudahkan pergerakan..kades x banyak ragam..kades mudah dibawa berbincang dan yang paling selalu emak banggakan.. kades cute sbb kulit warna kulit kades susah utk didapati.

Kades rajin bersembang dengan emak. banyak tentang Kades saya dpt tau dari cerita2 die dekat emak. cemburu pula rasanya. dgn saya xde la detail mcm tu sekali dia bagitahu. tapi xpe.. asalkan die sayang saya.

Kades ni mix. atau yg biase kita dengar..anak campuran. eh..salah..kacukan.. kades dilahirkan di korea. nama keluarga dorg kat sane hyundai. mak kades tu org korea, ayah kades pulak org malaysia. selepas kades lahir, ayah kades nak settle down di malaysia. so keluarga mereka pun berpindah ke sini.


tp jodoh ayah dan emak kades terputus sbb ayah kades mati eksiden. memandangkan anak2 masih kecik, so emak kades pun kahwin dgn sorg orang sini. name bapak tiri kades inokom. die org kedah. kades bertuah sbb dapat bapak tiri yg memahami dan baik.

xpernah pun saya dgr kades komplen ayah die jahat ke hape.. ayah tiri die adil wlpn kades ade ramai adik bradik tiri spt atos prima, i10 and matrix. time kasih pak cik inokom sbb jaga kades saya ye.

sebenarnya saya xsuka sgt org set2 kades yg korea2 ni. mate2 sepet.. saya suka yg indian look. mate bulat2.. tp saya boleh jatuh cinta dgn kades sbb mate die bulat wlpn die dr korea. kulit kades pulak tan. xputih pun. tu sume hasil campuran malaysia ngan korea. peewit!!

ok ok..terlebih sudah saya bercerita. cukupla ini je tentang kades yang saya beritahu semua ye. nnt korg pulak yang jatuh cinta ngan kades saya nnt. ish mane boley! i cemburu tau~

untuk kades.. saya sayang awak. x kisah la org cakap awak macam mana pun. bagi saya.. awak yang terbaik sbb awak rajin layan saya. kan! love u~

bersambung

1 comment:

Anonymous said...

ape2 an la ko ni...