amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, June 28, 2010

update ini dibuat dgn my LUNA :)

yippie!!
I'm updating this with my new mate.
Call her LUNA. :)

dgn adanya ini luna..
I hardly on my aaron..
Huhu!!

Mommy still loff u aaron darling.
Muaah!!

Ok lets update.

Bgn tghri td kul 1..haha! *hai mak mertua..*
pastu tgk dua2 kereta xde..
Kades teman akim pg s.alam..
Junid plak bwk mak n ayah pg kenduri.

Makanya aku melepak dirumah sajork..
But i loike!! Kan best kalo hari2 bley dok umah n do nothing.

Hikss..

Sbb dah xde buat ape sgt..trus la aku bertapa depan organ.
Cari2 note lagu. Smbil tu berangan nak jd maksim.
Haha!!

Dlm kul 5 lbih junid n mak serta ayah pun balik.
Pastu terusla aku ajak si junid pegi salon..
Mahu cuci2 rmbut..
Gunting2 rambut..
Around 9 bih baru balik umah. Sgt lame kan?

Tp xpe..i loikeee..

Balik je aku smbung xtvt mencarik note lagu..
Dah dpt tu aku main2 smpai hafal.
Yesss...aku berjaya utk main lagu love story!
*clap clap clap*

skang dah kul 1:33 pagi..
Aku xtido lagi.
Esok keroje..
Haiyo............

Oi oi..jgn mengeluh!
Kite kena bersemangat!

Chaiyok!!

No comments: