amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, June 15, 2010

ini layout baru saya

di sebabkan aku xde mud nak melayan keja kat opis nih. maka dgn itu.. aku telah menukar2 layout ini blog. bnyak gak aku dah tgl. tp so far ni yang aku suke..

sebab?

1. aku suke gambar bunga yg kat tepi tajuk tu. muke die sleepy je. mcm malas. haha! i loike! bunga tu mcm sgt mengantuk tp die still kena kerja membacakan tajuk entry tuk korg. mcm my life gak lak. slalu ngantuk je. tp terpaksa gak dtg keje.. hurmm~

2. sbb colorful. and kaler die sume terang2..tp kalo gambar love2 tu xde lagi syok kan. xpe la..aku terima je..

3. ha! gambar bear bulat tepi tu pun aku suke. yippie~~ comel kan. siap ade telinga lagi!

tu antara sebab2 layout ni terpilih. kalo prasan jugak..aku dah delete sume gambar2 tepi sidebar aku. dah xde dah gmbar kereta. dah xde dah gmbar aaron and jake.. dorg kate dorg malu bile aku ltk gambar dorg kat sini. so utk menghormati privacy dorg..aku pun remove la..

and i've moved from 3 columns to 2 columns. saje..nak kurangkan hiasan2 yg x patut dlm blog. cewah! tetibe~

ok back to work. email dah berlambak2 masuk nih.
later~

No comments: