amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, June 16, 2010

kalo wikdays..hidup aku kat opis lebih dari kat umah..

jam telah menunjukkan pukul 7.44 mlm. aku stil kat opis. haiyo~~
banyak nak buat ni. nak kena kejar bos utk dapatkan sign sbb esk die xde for 2 wiks.
berkurusus kaedahnye..

sebelah aku ade mangkuk megi kari n telur yang dimasak oleh rakan balik lambat aku iaitu nizar. maceh nizar. lain kali aku nak perisa tomyam pulak okeh~

betul2 haoo liaoo!!

dan juga aku adalah bertelekung mengadap komputer. sbb td aku lmbt smyg asar. malas nak bukak tlekong. so aku pun jalan2 la dlm opis ni dgn telekung sambil menunggu maghrib. nak masuk surau td tp ade org plak. tu yang duduk sini kejap lantas mengupdate.

LCD sony bravia blakang aku yang bersaiz +/- 52" yang spatutnye jadi tempat tuk monitor arrival kapal2 tgh tunjuk game bola chili vs honderas. haha! penyalahgunaan telah berlaku disini. tp aku x pedulik!

tv yang disalahgunakan..ngeh ngeh~

meja aku umpama tong sampah. bnyak sgt kertas2 diatas meja ini. semak otak beta!

surau dah kosong. bagi aku masuk syurga jap!bye~

update lps smyag: woi!! mouse pad aaron aku kena kuah megi kari!!

No comments: