amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, June 9, 2010

dah jumpe!

Aku ade berita gembira. Yeay!!!

Gembiranya gembiranya~~

 

I’ve been looking for my ASB book like only God knows how long.

Sudah give up and smlm decided to make the new one.

 

Tp one of my friends kate kena buat polis report bagai~

Pastu siap kena angkat sumpah.

 

Nice!

 

Aku xsuke la buat benda2 leceh itu.

So balik smlm aku adalah mencarinya dg bersungguh2!

Sumpah x tipu. Mmg bersungguh2!

 

Dan Berjaya!!

 Yippie~~~

 

Dah tobat dah. Pas nix mo letak rata2 dlm handbag.

Aku ske tukar2 handbag dulu. Tu yang tercicir2 tu.

This time..no more in handbag.

Aku nak letak kat dlm laci next tu my passport (yg juga pernah hilang aritu! Haha!)

 

Sib baik benda lain melekat.

Kalo x…tercicir2!

 

p/s: mast sdg cium2 buku ASB yg baru ditemui itu sambil ckp. ‘ I wont let u go again syg ‘

 

p/s 2: ye..mast adelah gembira sbb xpyh buat apape report yo!

1 comment:

Wanie 'N' Wan said...

dulu aku nye ASB book pun hilang..dah b'tahun2 lamenye aku cari tp x jumpe2..at last, aku g bgnan PNB yg sblh Tabung Haji (ms aku keje TH dulu la) tu aku pun apply buku br..x pyh wat police report la..just kena angkat sumpah je, tu pun kat situ jgk..easy n convenient..on the spot da dpt buku br ;)