amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, June 29, 2010

soalan cepu emas

mase tgk mentor smalam ade satu benda merepek di utarakan oleh emak aku.
as we know ila and adi tu adik bradik kan.
abang n adik.
sorang protoge joe flizzo, sorg lagi protoge dayang nufaizah..
yang si ila ni kena kuar. so mase die salam 2 tu adik aku cikudin tu cakap la..

cikudin : sian ko ila..balik la sarawak

mak : oo..org sarawak ke die ni?

cikudin : haah..

mak : yang abg die tu pun org sarawak?

cikudin aku and ayah : HAHAHHAHAHAHHAHAHA!!

cikudin : mmg la..dah name adik bradik. xkan lain2 kot. along! along org man? dik yah org keramat.

aku : hahahhhahaha!

ayah : hurmm..mls aku nak melayan

mak : *sengih*

iyo..itu lah yang berlaku ye kawan2.
skang kalo aku sengal ko nak salah kan aku 100% ke?

x kan??

i have crazy family and i love it!

-end-

1 comment:

Anonymous said...

tak patut nko kutuk kakak aku mcm tu....mentang2 dia asyik suka berleter..tu sememangnyer hobi dia