amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, June 3, 2010

perut perut perut~

I’m writing this via email yo~

Sekejap je dah pukul 12.23 pm. Melayan kerja2 yg x abis2 slm tray nih. X paham aku apsal la keje x abis2. hahha! Tp kalo xde keje pun susah jugak kan. Ape je aku nak buat kat opis nih? Melopong? Oh no.. sgt x vogue. The reason aku update gune email is that internet di opis adalah macam CHILAKE~~~ LAN sgt lembab. And WIFI plak xley access sbb router problem. So ini je la yg ade..

Opis agak sunyi. Mama EL. Wan plak mmg cuti. Nizar mcm biase.. tekun bekerja. Yg dengar bising pun side2 fikri ngan deris tu ha. Dorg tu memanjang je gelak2. ade je idea bongek deris tu. Mcm mase bfast td.. die cite kisah die kat genting. So funny~ cite die masuk umah hantu la. Cite die kena turun balik dr roller coster setelah bratur lame gile sbb berat badan x membenarkan die naik. Sian die. But its ok deris. I loff u still~~ deris ni kalo bercerita, benda x klakar pun jadik klakar. Dgn gaya2 sengal die tu..

Ape mau makan ek lunch ni? Oh ya! Pagi td aku baru prasan lessen aku dah mati 27 mei aritu lagi. Hahha..slame ni aku bawak xde lessen la upenye. Siot jek. Jap gi igt nak gi renew lessen n bayar PTPTN kat KL Sentral. Tp si didi ni x roger lagi. Keji. Aku risau je kalo tibe2 nnt aku dah kena blacklist xley gi oberthesea sbb x byr PTPTN. Aku suke bayar ikut sedap anak tekak aku je. Time bayar aku bayar. Kalo malas aku buat bodo je. Kang tau2 aku org dtg umah tangkap aku masuk lokap. How??? Oh no…x vogue nnt aku. Jatuh reputasi aku sbgai gadis anggun kat ampang tu. Chet!

Will update lagi nnt. Perut sudah berbunyik dan sakit. Xtau la sbb lapar ke sbb peot. Keliru aku! Ish…asyik hidop dalam kekeliruan je. Later~

No comments: