amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, November 28, 2010

Campur-campur

Alo!
Lame je rasenye x merepek kat sini..
Been busy le..
Pastu dah bnyak kali nak update tp ttbe xde idea..

Anywayyyyy..

Random update:

- friday g lunch kat ikea. Lyn meatball n daim choc cake + karipap. And ni pun baru balik dr sane. Makan the same thing! Gilo kan aku?? Ye..sila angguk..

- skang sbuk2 buat preparation tuk my trip. Sumhow aku rase mcm leceh je pegi time winter. Sume benda nak kne prepare. Kalo mcm gi bandung tu, ptg nak pegi..tghari baru aku packing!

- work as usual. Kne siapkan awal2 ape yg patut disiapkan. Sbb nnt nak cuti 10 hari! Kesian la bbdak tu nak cover kalo sume x settle..

- oh ye..I have proven myself NOT guilty. I have proven myself ATTEND the classes.. So case closed. Moral of da story, don't takes things for granted. Sesape pn bley back stab you at any time..

- my attandance so far ALL black! Yippie~ got another 3 days b4 I can claim my chilli's.. *yahooo!!*

- I'm now convincing myself to fill up the form and apply that post. Haiya..sgt dilema la.. Kengkawan lain pun same.. Msing2 rs mcm nak pengsan..

- I just bought 1 flat red shoe and I love it! Padahal dh janji kt diri sndiri xmo shopping lg..tp nan ado! Owh! I miss my shoe already! Haha..over!

- aku istiharkan perang kt pihak tertentu. U hv push my red button.. Go die la!

- and tomorrow my dad ajak kuar shopping lg..phew~ pnt jgk..slagi x pegi..slagi tu la asyik kuar shopping..

That's all la..
Lain kali rajin aku update lg..
Ye..entry ni sgt brcampur2..
Aku taip je ape yg terlintas..

Bye!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

mast, ke mana kau menghilang??

-anahrafinah-