amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, November 29, 2010

Perang dingin xde motip

Ade perang dingin kat opis rini!
Haha!
Macam bodo je..
Punca perang pn mcm bodo jugak..
Cool kan..
Ape yg aku phm dlm kjadian hari ni adalah..

1. Kalo ko biase memekak2.. Ttbe diam and buat kje.. Maka akan tersebar la brita2 yg ko tgh mrh dgn cepatnye..

2. Akan terjadinya satu keadaan 'mampus-aku-malas-nak-amik-tau-kau-pegi-mati'..bile aku dah fedup.. Xpayah la nak nego apape pastu..

3. Aku adalah kaki drama. Benda x de pape pn..tp kalo nak bagi hot.. Meh kasik aku. Anytime mode drama queen aku activated.. Penah ko tgk org mlutut? Kan linda kan! Hahhaa!

Ok lah. Mahu makan. Nyummeh~
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: