amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, November 19, 2010

masalah sayur

ni yang jadi mase tgh lunch tadi..
there were 5 of us la...
tah macam mane cite pasal sayur...

eh! dah ingat..
start cite sayur sebab hazwan terkejut tgk abg rashidi makan batang serai...
aku pun pengsan!
gile ko...serai kot~

pastu dari situ la start masing2 nak tunjuk power pasal sayur2..
saderi la...saleri la... macam2 la...

sampai la part yang aku x ley bla...

abg shidi : daun ketumbar tu yang macam daun sup.. tapi die busuk..
wan : ha? yang mane ar?
abg shidi : tu la ko..bengap! ketumbar la...tu pun x tau..
wan : yang kat kaki tu ape?
aku : tu KETUAT la bodo!

hahhahaha!
bongok punya wan... aku rase macam nak lempang je muke x bersalah die tu.
ade pulak daun ketuat????

bluek!

1 comment:

Wanie said...

ish ish...wan tu kene byk baca buku memasak arr... mmg tak bleh tahan...daun ketuat??? hahaha