amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, November 6, 2010

wayang mewayang kite~


aku nak namakan minggu nih sebagai
'minggu movie sedunia mastura'

cool kan?

dulu:

aku mmg kaki wayang. siap bley buat marathon kat klcc 3 wyg dlm satu hari..
lagi2 time pas spm.. dok umah busan..*keje malas! haha~*
so asal free je... gi tgk wayang!
tgk plak mesti kat klcc...gile ar...tu tempat lepak zaman muda~
eh! skang aku terpikir...
mane dtg duit banyak2 yg sampai aku boley asyik tgk wyg je ar?

ok abaikan...
benda lalu usah dikenang.

sekarang:

nak tgk wayang pun malas..
daripada dok dlm tu 2 - 3 jam...
baik aku buat aktiviti membuta aku kat umah..
duit pn idok ler abis x gitu??

hikss!

lagipun...mungkin sbb dah besar..
*cewah!*

so xminat sgt nak gi tgk cerita2 baru..
kalo busan je.. i/o tgk wayang.. aku and member2 akan terjah karaoke..
x pun gi jalan2 carik makan..
paling busuk pun..pegi shopping mall smate2 nak minum starbucks!

ok.. itu aku yang sekarang.

minggu ni:

ari selasa - layan movie kat midvalley cite RED. terbaik! aku suke gile cite nih. dan dan rase nak bercinta ngan agent CIA. pastu macam rasa nak jadi CIA pun iye jugak.. aku bagi 9/10 cite ni.. its highly recommended.

jom pakat pi tgk ramai-ramai!

ari rabu - melayan lin yang nak tgk cite MAGIKA. ye aku tau lambat. cite siap dah menang award...baru la terhegeh2 nak tgk. haha! cite die kreatif la i wud say. nak kate best sgt tu x de la. cume aku suke die punya sinematografi. warna pun cantik. aku rase die naikkan saturation tuk coler die which is very nice la! graphic die superb.. tapi cite die very lite la. mcm xde motip pn iye jugak. verdict? 5/10 la. bnyk marks tuk graphic die.

ari jumaat - ESTET!! yang ni x rancang pun. pegi ikea sebab nak makan meatball yang aku dok termengidam tu. skali daripada x buat apa...ke wayang la kita... estet best weh! serius~ aku menangis2 dlm wayang tu sebab gelak. belum bab putus nafas and sakit perut dek krn gelak maksimum. tadi mase driving...aku boley gelak sorang2 sbb teringat cerita tu.. bengong! standard la kan..cite mamat khalid mmg gile. mcm zombie kampung pisang tu. 10 kali tgk pun aku dok gelak lagi. cite ni pun aku bagi 9/10.. markah kurang satu sbb aku x puas ati apsal farid kamil aku couple ngan minachi??

no abg farid..no!!!!!

ari sabtu - niat nak tgk cite lain. tapi sudahnye tgk cite TAKERS. woooooooo....cite ni syiok jugak. pasal pencuri2. bih kurang cite italian job. cool doh! aku jatuh cinta ngan watak AJ tu. sebab die paling serabut dlm sume2 tu. hensemmmmmmmm~~ tapi yang lawak mase tgk cite ni..aku ngan lin boley xtau cite dah start. haha! gile. aku dok igt tu iklan cite lain. so tgk x tgk je la. sibuk makan popcorn aku. bile dah tau cite dah start...glabah nak paham kan balik. haha! ok yang ni aku bagi 7/10. sebab AJ aku mati! tp xpe...die mati bergaya! and cite die slalu gelap2 je...aku rimas. x ley ke mencuri dlm terang?

banyak je poster takers yg ade sume plakon. tapi aku nak letak yang ade AJ je!

seminggu ade 7 hari. kalo dah 4 hari gi tgk wyg... x ke separuh minggu tu? lebih dr separuh minggu. so memang seswai aku namakan minggu movie sedunia kan.. tu pun esk nak gi tgk the other guys. ramai kate best. xbley tahan...kena pegi jugak!

tamat

No comments: