amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, November 11, 2010

Hebat tapi bahalol?

Aku akan cuba utk tdk guna ayat jahat dlm entri ni..
Serius.. Akan cuba control se control-controlnye..

Ok aku akan tukar 'aku' kpd 'saya'..

Saya mrh la hari ni. Stress sbb benda bangang yg jd kat opis. Mgkin sbb saya period, dan org selalu kata hormon period jahat kan. Slalu marah2 la..buat sakit perut la..

Tapi itu bukan halnye..

Saya marah bile org kata saya buat benda yang saya x buat. Ok la fineeee... Mgkin saya kena belajar mempertahankan diri.. Jadi tuhan pun menjadikan keadaan semalam utk saya belajar..

Bila saya mempertahankan diri..dan di balas oleh bidasan2 bangang bahalol..ia menjadikan saya macam nak bertukar jadi hulk hogan yang mengunyah2 manusia..

Bodoooo..

Kalau kau tu org yg x biasa dgn environment sedia ada..saya boleh faham bila kau buat bidasan bahalol itu.. Tapi ni kau dah biasa. Kau dah kata kau pakar dlm segala hal dan boleh faham enviroment itu.

Cuma mungkin kebodohan hinggap sebentar pada kau haritu sampai kau pun mengeluarkan ayat2 yang maha tak masuk akal itu..

Okeylah..

Saya pasrah dan terima kebodohan kau itu dgn redha..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Wanie said...

Takutnyeeerrr .... Mast garang lagi dr kita la.... Heee..