amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, November 1, 2010

Jawapan kpd luahan hati si rambut..

meh aku pujuk si rambut rentetan luahan perasaan die yang katsiniha!

Rambut,

Ye la ye la!
Aku ngaku aku salah..
Aku hilang akal sbb
skjap sruh ko lurus..
Skejap sruh kerinting..

Tapi ko kena paham..
Mase aku sibuk nak ko lurus tu..
Aku tgh berangan nak jadi Beyonce!
Tu la kena lurus..

Paham?

Keadaan skang plak dah lain..
Aku kan dah jatuh cinta ngan mas capi..
Saat pertama kali mata
bertentang mata..
Fuh! Ku rasakan aura chenta dua benua!

Hikss!

Makanya..
Aku perlu la kelihatan seperti plakon sinetron..
Ngerti kamu?
Iya la..pelakon sinetron kan kbnyakannya rambutnya curl2
gitew~
Itu sebabnya dong..

Haha!

Gini aja deh..
Aku tau
kamu tu tersiksa sbb terkena obat rmbut yg keras sekali..
Treatmentnya juga
ngak sempat tempo hari kan..

Aku lalu gantiin ya..
Kita ke salon
yuk..
Urut2 kamu.. Belai2 kamu..
Okkey kan shayang?

Udah deh..
Jgn mrajuk terus..
Tetap sama aku ya!

Omaigod!

Sorry2
sbb aku terbawak2 drama sinetron punya dialog.
Dah..ko jgn nak ngada2
merajuk nak lompat2 sampai gugur..
Aku sekeh kang!

Aku yg berkuasa
- tuanmu mast baik -



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

arjuna cinta said...

kok nggak setia sama gue??