amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, November 2, 2010

Projek Hari Ahad


sambungan entry tergendala aku aritu kan...
yang projek ari ahad aku and adik2 aku..
apakah lagi kalau bukan...

ke salon!

sumpah dah lame aku x buat treatment..
sumpah dah lame aku x trim rambut..
sumpah lagi dah lame x saje gi salon shampu rambut semata2..

no reason..
saje malas and aku banyak abiskan weekend aku membuta kat umah sajork!
kali ni aku heret skali bebudak tu..
cikudin je tinggal sebab die xmo ikot..


aritu pegi pun sebab mase kat bandung buat perm x sempat buat treatment.
rambut pun aku rase mcm keras je.. mmg gile la kan after perm or rebonding ko biar je rambut ko terkapai2 tanpa treatment...kekerasan melanda la kaedahnye!

tu yang sampai die buat luahan hati kat sini!

hahaha gilo!


anyway...
dekat 5 jam melayan perasaan kat salon tu..
dah la ngantuk2.. perut lapar...
tp syiok ar... hairstylist tu bijak..
best lak tu die buat rambut..

tadaaa!
kan aku dah back to my original hair~
*rambut jgn majuk lg k!*


next month kne buat lagi..
aku kan dlm proses memujuk si rambut nih ha!

cis~~

1 comment:

arjuna cinta said...

aku terpersonaaa..