amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, November 24, 2009

aku cite pasal psycho~

dah lame aku x membebel kat sini.. skang ni asal balik keje je aku nampak bantal. memanggil2 je.. dah la sejuk! ishhh...!! menggoda sungguh. tu yg nak bgn pagi pun malas tu. sib baik la bebudak skolah dah cuti.. within 30 mins pn dah ley smpai opis. cube kalo x cuti..mamposss! jgn harap..

eh tapikan! apsal ek org kate kalo hujan sedap tido? aku ni sebenarnye x kire hujan ke x.. dah kalo name tido tu.. mmg sentiase je sedap.. ni sume mesti sbb psychology kan. dgr org lain kate cam tu..kite pun rase camtu. padahal benda tu biase je..

tapi kalo hujan yg ni.. bukan sedap tido. sedap didengar gitu..

dulu aku ade sorg member nih. punyela psycho.. kena hujan sket, pening. aku x pening pun.. x cukup tido, pening jugak.. makan kambing pun pening.. aku x makan kambing. so aku xtau la betul ke x kalo mkan kambing tu pening.. tp rase2nye.. aritu, time aku termakan kambing sket.. xde lak pening.. aku berak je. tu pun agaknye sbb perut aku terkejut mkn bnyak sgt..bkn sebab kambing. die x bersalah dow.. pening? nan ado.. henti2 kan la fitnah si kambing. hikss! tetibe!

pastu ade tu yg psycho sbb jenis kain. kalo kain tu mcm murah.. mula la kate badan gatal2 bile pkai. ceh! sapekah itu?? haha..biarlah rahsia.. so utk memuaskan hati die.. kalo aku nak beli pape hadiah.. aku akan elakkan dr beli kain atau baju. sbb ini worang rasa die sgt terel pasal kain.. tu yg psycho die lebey sket. hikss!! cube ko bagi baju semeter 150 hengget.. yg corak x lawa pun die kate lawan. motip??

susah nak deal ngan org yg suke pk yg bukan2 nih. psychological disorder. haha. dah lain plak maksudnye tu... aku bukan nak cite org yg sakit otak tu. ok ok ok..abaikan..

ape lg eh yg biase org pk.. ha! monday blues.. tu pun sbb terlebih dgr cite tu. hari senin je rase malas. hari senin je rase lemau.. padahal same je. cewah.. cakap org. aku pun kekadang camtu gak. tp aku xkire hari. kalo dtg angin malas aku.. ari ahad pun ley jadik sunday blues.. huahaha!

yg org senang nak terbawak2 ngan psycho is tentang quality. kalo barang tu mahal. sume pk barang tu elok. let say handbag mahal. baru 3 kali pakai zip rosak. musti pk sbb tersangkut kat mana2 la tu. tu yg zip die tertanggal. x pun.. 'ala..ni sume salah aku..aku yg x pandai jaga..' ha.. bih kurang camtu la. TAPIIIIIII....!!! cube kalo beg tu murah. zip tertanggal..terus buat aduan pengguna. satu mesia tau brand murah tu xde quality..haha! skang sape bodo? beg ke org tu? orraang tuuuu....!!!!! *matila sendiri jawap!*


kalo beg ni camno? ada brani nak beli sampai 3-4 ribu? x dapek do..

eh alang2 cite pasal beg nih. aku ade dgr cite dr adik sdare aku. member die keje kat Pavvilion..kat satu kedai handbag yg glamour2 mahal nak mampos tu.. ala.. yg tingkat2 tu.. ha..ko tau nok.. member die kate.. ade yg dorg jual imitation punye. lap2 lebey sket..kasik polish santek2.. letak dlm box cantik2.. jual la dlm rm3-4k..

padahal.. brg tu ko bleh bli kat PS Market je. 80 hengget pun dapat tahu??! hurm..tp xtau la kesahihannye.. aku ni bukan reti nak tgk ori ke x.. al maklumla..mn la aku bli beg mahal2 bebenau tu.. baik aku bli kasut. x gitu joyah? tp bagi yg dh biase beli branded item cmtu, maybe ley tau la cane nak differentiatekan tulen ngan x tulen. oh! mak tulen nok!

tangan aku dah lenguh. mate mahu tutup. mulut sudah nganga mcm badak. aku perlu tidor. tarik selimut..rapatkan saf.. lantas... BOOOMMMM!!! - aku dah mati tuk sementara. bye!

p/s: apsal si anonymous tu x muncul hah?
i ternanti2 nok!

No comments: