amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, November 2, 2009

hoi! bace ni kalo brani!

ehem ehem..
gembira nak tunjuk nih..
korg tgk taw..
sronok sronok!!

ni yang first..
generasi terawal talibanz..
igt x kesah taliban aku sblm ni?
ha...gambar2 ni sume di amik mase nisa kawen..


elok tersusun je kan...
ngan pasangan masing2..
dorg ni sume la pak cik mak cik aku..
ngan dorg la aku kutip dwet raya mase kecik2 dulu..
skang ni tidak lg..huwaaa!!
aku cume jadik tukang tengok je..

ramai kan?aku dah ckp dah..korg x caye..
tu la dwet raye aku xmain la puluh2..
sume stok cecah ratus2 je..abis kaye la time tu..

lagi2 aku antara anak buah yg awal..
so ktorg yg besar2 nih dpt lebih la..
lagi la berkepuk duet aku time raya dulu..

igt...dulu... dulu...
bukan skang...
dulu...

setelah generasi pertama itu bertungkus lumus..
erk! bertungkus lumus gitew!
maka terhasil la ini!!

cucu2 talibanz..
2nd generation gitu..
sume stok masuk air..
err...tp..kalo ikutkan gambar ni..
apsal mcm aku ngan adik aku si hajar ni je yg over acting ha???
ish...anak sapa la nih!

time nak amik gmbar ni korg igt senang ke??susah okeh!
sila paham!
sume kalo boleh nak dok depan..
sume gile camera..
tu yg berebut2 tu..

tp..aku kan antara yg tua..so..dorg wajib bagi aku tmpat duduk yg wajar..
heh! ketepi ketepi gergasi telah kembali!!

setelah dicampur2..
geng talibanz ini semakin melebarkan sayap!
ahli2 semakin ramai..
mahu tengok??

ini pun xcukup korum lagik ni..
ade yg tercicir2 lg..
tp xpe..
nah!

the talibanzz since forever!

No comments: