amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, November 3, 2009

google mengoogle aku

mcm sgt IT literate je aku rase arini..
banyak sgt benda berjaya aku buat dgn dok dpn lappy ni..
hoorayy!!

bukan ape..
aku nih stok mlas nak google2 benda nih..
tp mlm nih tah ape smangat tah..
abis sume benda yg aku pk aku google!

and the result was superb!
aku dpt sume yg aku nak..
hek hek..
lalala~~

ok la..
mau sambung carik info.
info kalo nak berpoya2 mmg smgat lebey sket aku nak carik.
cbe ko swuh aku carik info psl keje ke..
blaja ke..

huh!
sampai terjegil2 bijik mate aku dpn nih pun aku xjumpa!
hahhaha..

oh ye..
itu adalah perangai buruk aku..
ak mls nak mencarik2 ni..
bukan jenis penyabar..

eh okey la..
termembebel plak.
nak sambung!
bye!

No comments: