amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, November 5, 2009

suara dari kubur

simple update for today.

aku bermalas malasan je hari nih..
tp malas2 aku pun..
siap taw keje aku..

banyak dah calculation yg aku agreed..
pastu siap dah audit org lg..
hahaha!
wlpn aku sndiri xtau ape aku audit!

anyway..
pasni nak gi bli adiah tuk kedidi..

tsk tsk..
sedih balik!

pang pang pang..
lempang muke sendiri..
bangun bangun!

ok..aku dah kembali normal.

update blog nih pon gune broad si didi nih.
pasni dah xde dah.
mmg update dr umah je la.
tu pun kalo rajin.
sbb pas balik kje slalunye aku akan mati!
kroh kroooh krohh..

oppss!
berdengkur no no no..

tetibe ade org sibuk2 nak broadband die nih balik.
sibuk je. okeyla bye!

No comments: