amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, November 2, 2009

aku rase mcm nak sepak je arahan tu..bodoh!

aku sedey kawan kawan..
sedey..!
bak kate omputih..
sad..

muahahaha!
eh! xbley gelak..xbley gelak..
ehem ehem...meh aku cite betol2..
camni... korg igt tak geng bas skolah aku?
yang aku cite kat
sini ha..

minggu depan kitorg akan kehilangan sorang ahli!!
huwaaa!!!
sedey dow...sedey!!
sila sedey!

didi kne tukar keje..
die kena pg HQ kat bangsar..
wlpn dekat je..tp xmo aaa..

xsyiok..
x ckup korum..
x boley ktorg jln2..

tsk tsk tsk.. mengalir airmata sirap bandung!

tp nak wat cane..dah arahan..
damn u arahan!

xmo kwn ngan arahan dah..
sbb arahan curik didi..
arahan buat didi tinggalkan aku..
bodoh punya arahan..
lempang kang!

:: ni budak didi yg tinggalkan aku.. sib baik wan ade ::

didi dah xde..
nnt xde org nak tlg punch utk aku pagi2..
nnt xde org nak bwk aku jln2 n mkn sedap2..
nnt xde org nak bagi bagi pinjam broadband kat opis..

korg paham x bile aku kate sedey?
sila paham..kalo x aku sepak!

dgn ketiadaan didi..
aku and linda akan makan kat kantin hari-hari..kalo x dulu..
bley ajak didi gi mkn sedap2..
sbb didi ade bobo..

bobo tu kaler hitam..
kalo bawak laju2..bobo tu boley bersin..
hebatkan bobo!

**termenung!**

oh nooo!!
sgt xbest!
tp kena hadap gak kan..
so..tabahlah!

:: xsangka pn ni gmbr last ktorg raya same2 ::

geng bas skolah tu mungkin terpaksa dibubarkan..
wlpn didi kate nnt die ttp igt ktorg..
wlpn die kate ttp dtg jmpe ktorg..
tp da xbest..sbb dah x leh jmpe hari2 cam slalu..
kan nizar kan? *aku tau ko tgh bace!*

mintak2 la pasni xde sape2 dah kena kuar..
wan..jgn tinggalkan aku sorg2..
nizar..ko pun! jgn!
linda pun.. sbb nnt aku xde kwn nak mkn mse dorg smyg jumaat..
dulu didi janji xmo tgalkan aku..tp sbb arahan yg bodoh tu..
die tgalkan aku jugak..

yg lagi sedey..mcm short notice je.
baru jumaat lepas dpt tau..
next week da kena report tempat baru..
ish! x menyempat2..!
time ni la efficient plak TNB nih!

ari sabtu tu didi yg bongok tu msg..

'aku terigt aku takley jumpa ko da..hahha! '

huwaaa!! ko pk ape aku rase ms tu..
sedey bodo... tak klaka!
lempang ko kang!

aku dah buat kesimpulan..
pasni aku dah xnak baik ngan sape2 dah..
so xde la aku sedey sgt bile org tu kne pindah..
ok besok aku nak gadoh ngan sume org!

tamat!

No comments: