amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, November 10, 2009

baju nikah aku dah siap!

ape je yang aku nak buat ni?
busan okeh!
nak ber FB..xde yang menarik..

nak lyn farmville..
chet! bosan! aku x ske..
blog pn bnyak je sepi menyepi..
hishh!

td balik awal dari opis..
konon2 nak layan CD..
tp xjugak..
CD tah kemana..aku tah kemana..

kan best kalo ade seswatu yang menarik boley dilakukan skarang..
macam swimming ke...
gi lepak tepi pantai ke..! matila...mane nak cekau pantai lak nih!

lame sgt xgi bercuti2 mesia ni..
plan ngan mmber2 tuk bulan satu thun depan..
abis bulan nih nak wat pe???
ohhhooo..!!
sungguh busan!

eh lupe plak..
balik umah td aku tgk ade baju elok je berlipat atas meja..
mcm langsing je corak die..
banyak sgt sulam2nye..
upenye tu baju kawen mak aku dulu..

bile dtg aura gatal nak kawen aku nih..
aku pun sarung la baju tu kan..
saje nak try..
tp aku x yakin aku muat sbb aku rase mcm dah gmok skang..
tawakal je sarong..kalo koyak mati aku!
gigih nih! dan hasilnye..

TARAAAAA!!!!

muke terkejut sbb muat baju nih!

ha ngko..siap pose diva divana atas katil lg! kao ado???

meh aku kasik close up sket sulam die..

ha! nallla punye kan!

aku dok gelak2kan sulam tu..
tp mak aku sibuk vangga ngan baju die tu..
*mestila..baju kawen kot! pasti tu la plg vougue dulu!*

"skang dah xde jual tau. ni sulam die cantik. tebal2. kalo skrn nipis je. susah nak dpt nih. mak dulu beli kat singapore.."

aku ngan adik aku menyengih je la..
tetap dalam hati kate cam langsir sket!
hahahha lariksss!!

mmg taste org dulu2 lawak la kan!
tu la org kate perubahan fesyen! cewah!

ha..nnt kalo aku rajin..aku tnjuk gmbar aku dulu2..
dressing merepek2 je yg jadik ikutan..
kui kui..

till then..
bye!

p/s: agak2 kalo aku nak kawen nnt
pakai sari mak aku marah x??

No comments: