amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, November 9, 2009

gumbira bersama

sambungan entry sebelom nih..
ari ahad ktorg gi umah uti n nozi kat subang.
best dow!
dah ade umah sendiri..
dah kawen..

ishk! syiok plak!
hahahha! adakah aku gatal nak kawen???
oh noooooOOOOO!!!
blom lagi..
bagi aku pandai masak dulu.
hik hik hik

nozi swuh dtg umah die kul 12. tp masing2 kul 12 baru bgn.
kul 2 baru hegeh2 gerak dr umah.
jauh gak mah dorg.
aku igt subang dekat je. upenye subang yg kat dlm pokok klape sawit tu!
hahhaha!

wlpun xde la wat pape sgt kat mah tu..
tp best la..melepak ngan dorg nih!
i loikeee!!!
nozi ade gitar..dulu die tau main.
tapi skang die dah lupe.

aku pegang2 je la..
brangan nak jadik yuna.
sila muntah!
dulu zai ajar xabis. menggelabah!
ajar aku cord C je!

pastu ktorg main kad.
lyn gak.
wlpn memula aku mcm xreti..
tp bile observe lame2 jadi reti jugak la..

xbanyak gambar mase kat mah dorg. camera ade tp xguna pn.
sume apis pnye psl..pnt aku lantik die jadik cameraman!
chet!

view dari umah uti time senja..cewah! berangan mcm dok tepi laut!

aku ngan lin. time ni lin amik camera..baru la camera berfungsi. harap si apis..huh!


aku cuba kuruskan pipi time nih..kurus x?

pas maghrib baru ktorg gerak balik.
tp xbalik trus..sambung lepak kat oldtown cheras.
bincang topik tah pape..
tgh2 lepak zai dtg ngan jojo!
yeay! rindu sama zai!
dpt gak jmpe mamat sekor tu!

ms otw gi oldtown tu didi call..
ade ke patu die swuh aku punchkan utk die esok!
ceh! lempang kang!
brani ko nak perli2 eh..

lepak kat oldtown mcm xsedar diri je msing2..
padahal esk sume keje. wlpn bincang benda2 yg xmsuk akal..
kami tetap enjoicee!!

memula bincang psl cuti2 mesia..
kejap kang bncang psl aktiviti mingguan..
pastu tukar topik serius plak psl engineering..
bile dgr lg skali..kuar topik mkanan plak..
tah pape!

aku n lin..cubaan menyembunyikan daging di pipi adalah gagal!

si zainab yg skang dah jadik engineer tudung bak kate jojo!

abis santai dah bebudak nih. kuyu si pinky ngan apis bersandar kekenyangan.

ha..ni sorg lagi..jojo! santai jer ko eh!

kul 11 aku baru sampai umah td.
esk keje!
tanpa didi!huwaa! kena bgun awal!
damn!
nite nite! mahu tidoq..

No comments: