amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, November 19, 2009

to my dearest annonymous

aaawww!!
tersentuh okeh hati i..
sentap nok...

pasal entry aku sebelum nih..ala..pasal pandangan org muda tu..
mcm yg aku mentioned sebelum nih..
'aku x jemput sesiapa utk bahaskan pendapat aku'
it was just a view from me..
hurmm..view from a silly me geddit?

anyway, i wud like to share sumthing with u guys out there.
i've received this comment from anonymous.
y dont u tell me who u are darling?
i reaaaallllyyyy want to know who r u because u r just toooo good.
eh ni bukan perli taw..betul nih..
aku serius..
tgk muke aku nih..serius ko sgt bagus..i loike u already.

lets go through the comment same2 k..


" bila bace topik ni baru tau camna perasaan org muda terhdp org tua tp yg silap org muda x berani beri pndpt semasa meeting dh abis meeting baru nk bersuara itu ph dlm blog je...anyway penutup bab ni silap ckit dh elok beri pendpt ltk gambar org tua yg dh nyanyuk terlupe pakai baju mrk x berdosa org yg tengok gambar dpt dosa sbb tengok aurat org tp yg malang org yg masukkan gambar dpt saham dose juge.. fikir dulu sblm update ttg dosa & pahala yg kite akn dpt dr setiap ape yg kite tulih. ia akan menjadi saksi di akhirat nnt.. pahala umpama duit semasa d dunia byk pahala besarlah rmh d sana "

see..... i think i love this anonymous.
muah muah muah.. kiss die banyak banyak..
opss!! dose plak kang... hampun hampun..
pang pang pang...lempang muka sendiri..

okeh okeh..
meh aku nak ckp sket kat our beautiful smart gorgeous mr/miss anonymous..

1. beri pendapat semasa meeting? meeting apekah?? aku ade ckp pasal meeting ke??excuse me..kalo betul la about giving a opinion in the meeting, i'm not chicken. aku bley je bagi opinion. x kisah la bape tua org yg chair that meeting. just to remind u la kan, i'm a malay who trying very hard to live with the culture. try so hard to live and breath dgn org yg mcm ko ni.. aku ckp lain ko cite lain. aku x ckp.. ko tokok tambah. pelempang nak?? is not about berani or x berani bg pendapat.. hurm..aku rs ko ni msti jenis yg BRANI bagi pendapat. wlpn pendapat ko tu xde kena mengena ngan topik. heh! useless..

2. berani dlm blog je kn? hahaha! bagi aku gelak dulu. again anonymous.. u jeles ke i ade blog? jeles eeh..?? ala..ngaku je la. jeles ar tu.. dah dah pegi sane. blajar cane nak buat blog. blajar cane nak taip entry. u know what.. kalo ade blog sendiri kan.. kotak tuk u taip is even bigger kalo compare ngan kotak tuk leave comment. hikss!

3. about gambar tu. hurmm..wat can i say eh? thank you for the nasihat. will keep it in mind.. u must be very new here mr/miss anonymous. u know wat..i pernah ltk gambar tetek lg kat sini. just to give a clear picca pasal breast lump tu. owhh!! tercakap breast plak. sorrryyyy...~~ tp x kesah la. your point for this one is noted. toche.

4. update ttg dosa dan pahala? ade ke aku update ttg dosa pahala? hurmmm i konpius u.. aku keliru menjadi buntu. *matila ttibe ade bunkface plak.*

to anonymous, dont try to exaggerate this entry. i wrote this post pun just to share my opinion. what i observed in 25 years. i dont understand about meeting yg u ckp tu. what meeting huh? u pernah meeting ngan i ke u? ha u?? pernah eh? meeting ape eh? u ni IPP pnye org ke? u jaga station mana? eeii...x sabar la i nak tau u ni sape. kalo next time kite meeting lg u kenyit mate kat i k. baru i tau sape u. tau u tau..tau. jgn lpe..

pelik la aku. apsal ade org nak take this entry personally. hurmm. just wondering. OMG!! maybe this anonymous is one of org tua yang susah nak terima pendapat kot. kan kan kan? watevar. bye2 people.

jom hormati org tua. lalalala~

2 comments:

Hasnah Shamsuddin ;) said...

Mast, proceed with sincere writing.. Ignore je anonymous tu..

Anonymous said...

keep your sincere writing at least i know ape yg sebenarnye dlm hati you