amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, November 8, 2009

karaoke x ok

i had a blast weekend ngan bebudak pandan!
weeehooo!!
dah lame gile x hang out ngan mereka sume..
this weekend mmg bls dendam la..

saturday aku bgn kul 12..
dpt msg dr dorg ajak gi karoke!
arribba!!
musti seghonok!

konon kul 2 nak pg..
tp tgu org tgu org ni..
kul 3 baru gerak!

karoke dr kul 4 smpai kul 8..
4 jam nok!
nak terkeluar anak tekak akak..
dah la msing2 xlunch lg..
so order la fries ngan nugget..

fuh..heaven..
xterkira bape lagu ktorg melalak..
mcm2 aksi..

utie :
nyanyi lagu yg die sorg je tau. org lain xley nak nyampuk nyanyi pn sbb xpnh tau lagu tu..

apis n reza :
lagu stok pecah tekak.. terharu la.. wings la.. kirenye stok2 rock kapak..

lin :
plg sempoi lagu2 die..sume lagu bandboy indon. ungu la..jingga la..huhu!

nozi :
lagu ziana zain. sore sedap..nyanyi lagu ape pn xkesah. slamber je die tarik.

jojo:
ha....ni partner duet aku. ske sgt lagu berduet. dua insan.. lagu gembira..ada cinta.. sume pn blasah je. smpai aku nyanyi lagu tenda biru pun die nak duet skali..

seronok dpt jerit2 nih. lagi2 mase lagu last. matahari agnes monica. hahah! dah la 4 jam dlm tu dah cukup menyeksa suare. slh breathing je kompom sore aku ke laut. org lain nyanyi lagu matahari..aku nyanyi jd tajuk bulan. hancuss!!tp xkesah pn. saje suke2..

time lagu bossanova..sume pakat wat poco2. cool weh! wlpn agak huru hara. nasib la ktorg amik bilik VIP. besar gile. bilik bley masuk 14 org.. tp ktorg 7 org! fuh! heaven!

balik dr karoke tu trus lepak kat amed..mkn! masing2 kebulur..gile ko..xmkn lunch kot. dpt mkanan senyap je sume. hahaha! sambung lepak then baru balik. around 11 baru aku smpai umah.syiok!

mls cite banyak.. meh lyn gambar.

reza n jojo tgh memilih lagu

dah start dah segment menyumbangkan suara

wah! itu aku ngan lin..aku pose2 nak kaver peha besar aku!

aku n nozi..lagu ape ntah masa nih.. lupe

reza tgh feeling..aku nyebok bagi smangat. cewah!

yeay! partner duet aku..aku tgh fokus tuh! hahha!

dua kanak2 riang tgh pose ape ntah!

newly wed couple. nozi n uti

sang apis sdg tarik suare

apsal ntah aku duduk camtu! hahaha. pedulik!

okeh dah abis dah cite. sronokkan! ni pun kurang 2 org nih. zai n lina xde. kalo x lagi huru hara aku rasa. lagi2 zai tu. sume lagu die nak nyanyi kalo boley. xpe..next time kite wat lagi. sesi merilis tension. hahha!

dah abis la..ari ahad pnye cite nnt la aku sambung.
bye!




No comments: