amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, May 9, 2009

ape kena ni?

sejak2 ayah aku dah pencen ni..aku perasan sumthing..die makin jadik merepek2..haha..but no doubt..i love him la kan!!

1 st case;

skang kan musim panas..so ktorg slalu la bising2..komplen2 panas..dgn harapan terbukak la ati die nk pasang aircond kat hall kan..tp..nan ado!!

time panas2 tu..

si anak : panas la yah..ayah senang ar..bley bukak baju. ktorg ni kalo panas mane bley bukak baju..
sang bapa : boleh..boleh..muhrim.. *dgn penuh sakarstik!**

ape kaedahnye ayah oi..!!! ngeri weh..nk bukak baju plak?? hmm..dgn itu..harapan memasang aircond di hall..GAGAL!!

2 nd case;

mase gi mah kazen aku sorg ni..die tegur mak aku..

kak syura : cik gee ni dah gemuk la.

balik tu..mak aku mcm xbley terima kenyataan. ye ar..maybe sbb xde pn org tegur die gemok sbelum ni kan..ktorg ni pn xprsn sgt die gmok ke x..same je..nak jadi cite..satu ari tu die malas nk masak..die pn bodek ayah aku..

pn poji : ayah..arini kite makan kat luar la yah..malas la nak masak..
en musa : eii..makin gemuk makin malas.. *slambe je blah gi depan**

mesti la ktorg dh tergelak2 kat ctu..

pn poji : x guna punye laki..kate org gemok..die tu buncit!

hahaha!! jgn salahkan kami adik bradik kalo ktorg pn ske wat bende2 gilo..sbb mak ngan ayah ktorg pn ley tahan sengalnye..

mak aku pn kekadang ley tahan sengal die..tgk time la..

case 1;

**hahahaha..hahaha~~ ** mak aku gelak sorg2.. ktorg kat dapur pun cam.. wat???

pn poji : haha..geli hati mak tgk perut ayah ko tu..buncitnye.. **hahah..sambuung gelak..**

ape kaedahnye??? sorg gemok..sorg buncit..elok sgt la tu..huhu..xlawak eh?? aku ase cam lawak je..haha. biar la..gelak gelak gelak..wakaka..!

pangg!! kuang ajar eh! ko gelakkan mak ngan ayah ko apsal??

~~ im corryy... *sambil toleh belakang n sambung gelak lg!! hahaha!!

mummy daddy..i love you..!

No comments: