amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, May 26, 2009

pamela mesti nanges punye~~

hai semua!! ari ni aku cam bangun sgt awal..mulia kan..! haha! sbnarnye ade appointment ngan doktor le ari ni..tu yang gigih bgn awal tu..kalo x..nan ado! baik aku tdo smpai tghari..dah alang2 cuti.. xgitew?

apointment kul 9..kul 8.45 aku dh smpai sepital..jmpe doktor tu kejap je. die bagi result biopsi lump aku tu..thank god..bukan kanser. so aku pun sengeh2 je la kat doc
..

doc : knp? suke?

aku : mesti ar..

doc : knp suke?

aku : sbb bukan kanser..

doc dah bukak dressing tetek tu..wah! first time aku tgk hasilnye.. siap benang terjulur2 lagi..ngeri weh..telan air liur aku td..brdarah sket..fuh..! gile seram! seday jugak aku tgk tetek aku..dah x brape jelita.. *abisla saham aku merundum..kurang 5 ribu nih! **


akan tatapi!! aku vangga..kerana apa kwn2?? kerana saiznya masih sama!! weehooOO!! hahaha..kirenye..tetek aku ni masih mampu mengalahkan pamela aderson la! **larikss!!**

:: akak kecewa..masih ade yg mampu mengalahkan tetek meletop akak nih ::

skang aku kena jaga tetek ni bagai menatang tetek yg penuh gitew! * matila tetek yg penuh pulakk!!** masih kurang stabil aku tgk..xpe xpe..nnt die ok la tu.. ** kuar air mate darah smbil tgk benang yg terjulur2 **

sabtu ni aku kne jumpe lg doc tu..nk cabut benang tu plak..adoii..ngeri plak aku dgr.. dh terasa ngilu2 dh ni. oleh itu..biarlah aku mmbawa diri dulu. bye2!

1 comment: