amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, May 8, 2009

fenomena kucing part 2

yezzar..bersama lg kita dlm rancangan ' kucing kucing the miaw miaw '...kan..xpasal2 ader rancangan kucing plak kat cni..sape plak nk jadik host? dah tentu la aku nih..mcm best jer nk brangan host..! ehem ehem..standby camera..ready..action!

episod lepas, seperti yang kita tau..mak kucing itu telah membawa anak2nye ke satu tempat yg lain ya..dimana pihak kami sendiri tidak tau dimanakah lokasi sebenar..sehinggalah..di satu hari yang hening..kami mendapat laporan bahawa mak kucing itu dan anaknye ade semula di garaj en musa..

saya bersama crew penerbitan kucing kucing the miaw miaw bergegas ke garaj en musa bagi mendapatkan liputan penuh fenomena ini..


ibu kucing yang ingin dikenali sebagai cik liza (bukan nama sebenar) berpendapat bahawa garaj rumah en musa adalah port yg terbaik memandangkan kedudukan strategik, berdekatan dgn lrt, tesco ampang dan mrr2..dan atas sebab2 itulah..dia kembali membawa anak2nya ke garaj keramat tersebut..


dlm episod kali ini juga..kite ade tetamu undangan..cik hajar..yg merupakan salah seorg penakut kucing di rumah en musa. dgn adanya beliau..kita akan mendapat gambaran yg lebih jelas mengenai fenomena kucing yg melanda..dan mari kita dengarkan juga pendapat cik hajar tentang kepulangan semula cik liza dan anak2nya di garaj umah en musa..

mast baik : assalamualaikum cik hajar
ajja : waalaikumsalam.. *miaw miaw*

mast baik : erk!!? apsal ngan ko ni cik hajar?

ajja : saya terkena sawan kucing.. **miaw miaw*

mast baik : cik hajar..saya rase..err..lebih baik cik hajar balik. ubati penyakit cik hajar..kita akan sambung bual bicara ini di hari lain..

ajja : saya sedeyy!! huwaa!! sedey sedey!!! *hentak hentak kepala**


keadaan yg tadinya bertukar kecoh..riuh..hiruk..pikuk dan semakin kelam..hanya kelihatan sekujur tubuh cik hajar yg sedang menghentak2 kepala beliau di dinding.. (ketang ketang ketang)

mengapakah keadaan jadi begitu? apakah yang menganggu emosi cik hajar sehingga dia berkelakuan begitu?? nantikan episod akan datang..kami akan terus mencungkil kejadian sebenar yang telah berlaku hingga menyebabkan tetamu undangan kami menjadi begitu bangang..

:: pihak kami terpaksa menenangkan cik hajar yang kini seperti hilang akal ::

saya mast baik..melaporkan utk rancangan kucing kucing the miaw miaw.

cut!!


cepat2 panggil ambulan..cepat..die dah sampai tahap makan rambut sendiri tu.. **itulah keadaan riuh yg berlaku.. **

bersambung..

No comments: