amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, May 28, 2009

menonton wayang = happy!!

orang kate..kite kena pandai menggunakan mase sbb mase tu emas..n org kate jugak.. kadang2..kita kena tau cara minum air sambil menyelam.. *sambil menyelam minum air daa~~**

motip aku cite pasal masa n selam??? haha..mari lah kemari hey hey hey hey! aku nak cite nih.. aku kan cuti sminggu..ape korg pikir, aku ni cukup gagah nak dok umah je sminggu tu? nan ado! aku merayap2 nok! *ye..wlpn tetek ku msih belum stabil* tp aku x pedulik..celik je mate..mcm2 plan dlm otak aku..yg lagi best..cikudin n hajar ader kat umah..so ape lg..on je la projek!

dah 2 hari..aku asyik la jd pengunjung tetap MBO kat galaxy ni ha.. smlm..aku tgk..jeng jeng jeng.. TERMINATOR! sneak preview lg..cite kuar arini..tp aku dah tgk smlm..kirenye aku antara yg terawal la..gitew!

:: damn cool cite nih ::

memula nk tgk cite night at the museum 2..tp nk bli tiket tu..cikudin call. swuh amek terminator..best ar cite die..wlpn aku tekejut2..penuh emosi aku tgk tp tgn aku dok tampung tetek..ye ar..sakit dow! korg igt x sakit ke?

dah la hajar yg jd driver..kalo boley sume lubang kat jln tu die nak langgor..terjerit2 la aku swuh break..cheh! aku tau la aku golongan yg xmampu berbuat apape pd mase tu..tp nnt..bile aku dah boleh beraksi..siap ko jar! aku wat drift lg biar ko melambung kuar kete! muhahaha!!! gelak syaiton..

:: driver keji..siap ko jar! ::

tu smlm..tghri td lak cik cu aku dtg ngan anak2 die. so aku ape lg.. ajk la bbdk tu tgk wyg. n hari ni..cite2 aku nak tgk nite at the museum 2 berjaya!!

:: ni pon besh..xrugi xrugi ::

yippie!! best woo cite nih..mmg org yg wat citer nih penuh ngan daya imaginasi yg tinggi ar aku ase..hehew..n yang penting..org tu jugak mesti terel gile sejarah die..x mcm aku.. asal subjek sejarah je aku rase aku mcm nk kena sakit barah! malas gilos! tgk cite ni ngan 2 org adik sdare aku tu..biase la bebudak xreti dok diam..kejap bgn..kjp duduk..sabor je la..

:: yaya n kimi ::

and dr pemerhatian aku..cewah! bbdk skang dah maju weh..mase dah bg tiket tu kat org tu.. si yaya tanye aku..

yaya : wawi..no bape? (panggung no bape)
aku : no 4.. *sambil tu pandang cikudin.. " gile pandai! " *

aku dulu..nak gi wayang..sket pnye susah..mak n ayah aku xbwk. yang aku igt..1st wyg yg aku tgk..cite hunchback of notterdam tu..tu je la..itu pn kak iti aku yg bwk. mase tu die dah besar sket la..dlm tingkatan 3 kot..ntah! macih kak iti..kalo xsebab ko..mesti aku xtau wyg tu ape..haha!

dah abis tgk wyg tu..balik umah..si yaya ni trus on laptop nih..main game online. pergghh!! berbezakan bbdk zaman skang ngan dulu..dulu..nk pegang bukan laptop.. pc je pn..pak cik aku sket punye jage. siap duduk tepi lagi..ye ar..die takot la aku apape kan pc die tu..mane la tau..salah tekan..kot2 meletop ke!

hm..tu tandanye..dunia dah maju..surat kabar dah kecik! **haha tetibe!**

mlm esk mcm ade janji2 palsumu ngan zai.. nak tgk angel & demon. xtau la jadi ke x. papehal ko roger aku eh zai!

bye!

No comments: