amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, May 10, 2009

saturday punye activities

smalam kat umah ade aku adek bradek je..mak ngan ayah gi penang..ade knduri kawen adek sdare aku..bile dh xde org kat umah..harusla aku akan pikirkan idea2 bernad tuk jenjln..

and kebetulan jgk kakak sdare aku dirisik arini..so..dlm kul 1 tu siap2 gi gombak..niat hanya satu..MAKAN!!..haha..nyummeh ok masakan..haros la kan..cik cu aku yg masak..sodap!

:: weehoo!! aku ngan adek2 jer ::

ade rendang ayam..gulai tempoyak udang..ikan berlada..mcm2 la..mmg stail2 gombak le..walaweh..meleleh air liur aku..nyum!

pas dah tolong kemas2 ape yang patut tu..lepak lepak ngan cik cu n kazen2 aku..haha..mcm2 cite kuar..sengal2 je..


:: cik cu aku ngan anak die si kimi tu ::

pas dah smyg kt umah umi tu..aku pn balik sbb da janji ngan mai n kak senah nak lepak ngan dorg..si mai nak carik baju tuk mak die..hmm..dorg ni clasmate aku mase blaja kat uitm dulu..skang masing2 dah ade hal masing2..sgt ssh nk jumpa. thats why bile mai call ajk kuar tu aku on je..

memule rancang nk jalan2 bertiga je ngan mai n kak senah..tp mai kate ader suprise..ade org yg aku lame xjumpa join skali..sape erk?? haha...puas aku pikir..upenye ju! die nih pon ex classmate aku gak..tp mase degree die sambung kat dungun..tu yg lame xjmpe tu.

:: aku malas nak letak satu2..aku skalikan sume..muahaha ::

misi ktorg aritu adalah mencarik baju tuk mak mai..die sooping banyak gile weh!!! kain mak die..kain die..tuding..brooch..t-shirt..ha kau! macam2! beserendeh la jgk..tp yg bestnye..kat jln TAR tu kan ade pasar malam..ktorg pn lepak la mkn laksa kat citu..mcm kool je aku ase..hihi..

aku igt nk carik tudung jugak..memule jln tu xde yg berkenan..tp kat kedai terakhir tu..sampai 4 pasang aku borong..tah ape tah motifnye..hahaha..biarla..skali skale..cewah!

:: shop till drop bak kate mai.. ::

around 9 aku dh sampai umah..panas gile aku ase..berpeluh2..so lepak lyn AF..dh abis tu..ktorg pn tidoq..again..nite without mom n dad..huhu!

No comments: