amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, May 24, 2009

kisah sepital lagi

ni smbungan entry sblm nih..sbnrnye boley je buat satu entry..tp td cam mls nak sambung. pastu ttbe rase rajin plak..pastu malas..pastu rajin.. *hoih! amende nih??*

ha..kan ade org swuh aku bangun tu kan..ko tau sape? sape lg kalo bukan sihajar tu. memokak yo..poning kpalo xabih laie..kono pulak dongar soro potir die tu..ceh! *silo bukak kamus minang kalo ndak paham**

:: mase nih mmg aku tgh ngantuk gile..tp mulut sibuk.. " weh..amik gmbar aku..blog blog." haha..ini membuktikan aku tegar.. ::

:: time nih plak aku dah lelap..tp ttbe rase mcm hajar nak amik gambar..so..sengih je la! ::

pas sume dah setel tu..nurse dtg tnye aku ape prasaan aku lps operate..cewah!! xla..die tnye la psl background aku sket..sakit ape dulu..ade amik apape ubat tak..ha..camtu la..die xtau ke aku ngantok?? sengal..huhu. pastu dtg plak sorg lagi..cek BP plk..temperature la..mcm mcm..aish!

:: mcm kool je aku tgk jadik nurse nih..apsal la dulu aku xjd nurse..hmmm.. ::

pas ajar ngan ayah blik..tgal aku ngan mak je..time ni aku tdo kejap. tp xlena..asyik tjaga je..dh mule rase sengal2 kat tetek nih..** adooi..* tp aku lynkn je sakit tuh..perut sgt lapar..sbb xmkn. mlm sblm tu kan aku kne pose..gile weh..brbunyik2 perut aku!

mknan smpai aku trus blasah je..dorg bg ayam..mak aku kate xboley..tp aku mkn jgk..lapar giler. elok je tgh borak2 ngan mak n aunty sebelah katil aku tu..kak iti, faris n kak syura datang..yeay!! faris dtg gk mussy die!!

:: ni la paris ting ting..dah bsr kan! budak demok.. ::

faris wat lawak bongok..aku bagi die mkn belimbing yg aku dpt tu..smbil2 tu aku pancing ar die ngan hp.." helo faris..helo.." ko tau die wat ape? haha..die amik belimbing tu letak kat tinge die..haha..xlwk ke? aku ase lawak je! puas aku kaver2 gelak..

aritu mud si faris nih baik je..xmeragam mcm selalu..die siap main cak cak lg ngan aunty sbelah tu..pastu abis satu bilik die ronda..kail aku tu pun die goyang2..gile kuat jgk budak nih..last last mak aku amik die bwk gi main kuda kat mane tah..

:: mak aku ngan paris..macam main ngan kucing je..xreti dok diam ::

pas smyg jumaat tu ayah ngan adik2 aku smpai..kecoh mcm biase la..n tgh2 bising tu ttbe senyap je..sbb dorg sume kuar mkn. tinggal aku sorg je..baru nk tido..dtg plak sorg mmbr avid..bwk coklat..avid xdtg..die just kirim coklat kat kwn die yg dok cni..thanks yea.. =)

ramai jgk yg dtg ptg tu..capa n nisa..pastu lin n abu..dlm kul 6 tu jojo n lina dtg. zai patutnye dtg ngan dorg..tp tayar pancit plak..sian ie..bbdk ni kalo dtg mn pnh senyap..asyik gelak je.. jenuh gak la aku menkontrol2..ngilu2 jer aku ase..

cikudin n hajar nak jaga aku kat spital..sbb dorg nih ske dok spital..memula rebut2..last2 dua2 skali jaga..kirenye aku dijaga oleh adik2 yg misali la kaedahnye..chait!!

:: ni la penjaga2 aku kat spital..tp..masih memerlukan latihan. cewah! ::

:: ni la antara yg menghuru harakan ward 421 ::

kan zai dtg lambat..so dorg ni decided nak tgu zai..kul 8 sume trun mkn dulu..yg jojo gi main futsal..katenye nk dtg blik..tp xjd sbb die tgkap peragut!! weehhoo!! hebat jojo!! so sesi mlm jojo xde..yg ade zai lin n lina..lepak smpai nk kul 12..haha..mnarik2..sume mlynkan sesi kaunseling si zai tuh..huhu..oh ye..mlm tu kak ida dtg..my officemate..sian die..dr opis trus dtg..tq to u k.ida..

:: ni keadaan malam..melyn kisah2 zai.. hahakk. lina dh smpai trduduk2 dah.. ::

:: yeazzarr!! pose dulu sblm balik..tanpa jojo..sbb jojo tgkap peragut!! ::

love all of them..aku yg tengah sakit2 pn..bile dorg nih dtg..ni la hasilnye..

:: gembira lain kali lepak lg kay! ::

lps sume org dah balik..baru la aku tido..tu pn dlm kul 2pg..dok lyn sembang ngan aunty n adik2 aku tu la..smpai pagi tu..doc dtg baru aku bgnn..haha.kul 11 esknye..aku dh kuar sepital..lepak kat umah. tp mlm tu ramai p.cik2 aku dtg..dorg dtg tgk aku n akim skali..ye la.akim kan dpt matrik changlun tuh..hmm..n pagi td sume dah gi changlun..tinggal la aku n adik seperti hari ni..maybe selasa ni dorg balik. n selasa ni jgk aku de appoinment doktor..huhu. ok bye2!

No comments: