amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, May 5, 2009

tag seorang hani

slalunye aku mcm malas nk melyn tag..tp disebabkan time ni aku tgh malas nk melyn keroje nih...boleyla...macih hani! skurang2nye aku ade benda nk update nih..

1. anda rasa anda hot?

wakaka...hot camno tuh?kalo cam hot dog..mmg tak arrrrr.....krn satu dunia tau..aku adalah baikkkk dan bukan hottt..aku jugak bukan seorg yg hot temper.. bukan itu saja..aku jugak kini berada didlm aircond..maka...disebabkan alasan2 itu..aku yakin dgn jwpn aku.. aku x rase aku hot..tap!! *sambil buat tgn style padaiyappa.. ** aku baik dan baik dan baik..dan baik...serta baik.. *hidung perlu sdikit kembang*

2. upload gambar kegemaran anda



3. kenapa anda suka gambar ini?

sbb aku ske tikus..n ni la tikus tercomel yg aku pnah jumpe..yg slalu jumpe tu cam ngeri je..besar kao..!! kalo buat satay dpt la dlm 10 cucuk! n btw...ni jgk la wallpaper desktop aku..*mnjadikan aku malas nak wat kje...asyik nk tgk desktop sendiri je.. boley???*

4. bila kali terakhir anda makan pizza?

ape kne mgena plak ngan pizza nih?? motip soklan kurang jelas disini...hmm.. aku dh lame ar xmkn pizza..xigt bile last skali mkn. rsenye mkn dgn bebudak pandan tu kot..eh...ke...ade lg ek pastu? ntah... tp yg penting aku trase nk mkn spegethi skang nih..

5. lagu terakhir yang anda dengar?

hmm...lagu kat blog aku ni sendiri..rocket from yuna. aku pn xtau apsal aku cam ske je lagu nih..boley la nk lyn kan...tp td aku humming lagu zaiton sameon..ala...aku xtau tajuk ar...tp yg..

"sepanjang perjalanan ini..."

ha...camtu la...smbil lentuk2 kpale kat cermin..kaedahnye??? *bajet ko jelita?? nan adoo!!**


6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?

aku xwat pape...melyn mate mengantuk nih. owh ye...tp smbil tu aku urut2 perut nih..sakit dow perut aku. salah makan kot...2 3 hari ni kje aku asyik berry je...abis perut jd kempis...dh xseksi lagi...baru brangan nk pose2 mcm britney spears pregnant! motip kao??

7. selain nama anda sendiri, anda suka dipanggil dgn nama apa?

ape ek...?mmg aku ske name aku sendiri la...xkn aku nk org pagil aku ni joyah pulak...x pun melah...hmm..tp nm aku ade banyak..kwn2 panggil mast. bos aku kdg2 panggil massu..anak sdare buah aku yg faris tu panggil mussy..pastu sdare sbelah mak panggil wawi. sdare belah ayah pgil wawa..adik2 panggil aku along. mak n ayah aku pgil wa..ha...ape lg nak?dh cukup banyak dh tu..

8. mangsa tag seterusnya?

aku nk tag bebudak nih..

- buku buruk ; zai
- green apple ; kak dee
- linda shah ; spike
- skizofrenia ; kuyu
- pelangi ; ajja
- anahrafinah ; hani
**haha! aku tag ko balik hani!**

9. siapa no 1 kepada anda?

oo...zai...die nih kawan aku yang sengal..kurus n kempeng. aku dok tgu2 bile die nak balik nih...dah windu! zai pulang zai!!

10. bagaimana pulak no 4?

hahaha! kuyu??? die ni bih kurang zai la...termasuk dlm geng pandan..pun same xreti2 balik. geram lak aku..korg xtau ke ktorg dh busan kat cni..balik aku ckp...balik..!!! **sambil kejar kuyu dgn rotan**

11. kata seswatu tentang org no 5.

hajar...adik aku yang sengal. malas aku nk melayan die kekdg...ratu air mate...ske sgt nanges dgn reason tah pape..baru2 ni aku swuh die wat blog..mmg la dh buat..tp xde entry.. ape kaedahnye ja?? ko jeb tag aku nih skang..pegi cepat!

12. orang no 3?

spike!! die ni mmber aku dr sekolah...hantu hindustan..aku tag die ni sbb die dh biarkan blog die berlumut.. lame gile xupdate..aritu aku lepak ngan die ar kat melaka..seorg driver yg sengal.. n die jgk sgt hantu pink! *uwekk!!*

13. siapakah org no 2?

kak dee..aku ske bace blog die..kdg2 ym jgk ngan die..kak dee ni ade anak name reza..tp aku dgr skang rmai sgt nk reza jd menantu..kecewa aku..aku baru nk jd menantu kak dee..dpt mkn spegethi..! haha!! larikss...!!!

14. bagi pesanan utk org no 6

hani...aku windu kehidupan ilsas kite..karoke jom!

ok dah..akhirnye berjaya gak aku menghabiskan tag si hani ni..
wassalam..~~

No comments: