amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, December 8, 2009

ada mereka, pasti ada senyum =)

+ senyum +

aku happy..
di kelilingi oleh org2 yang gorjes and kachak!
peewitt!!

masa aku terisi dgn tawa mereka..
terisi dgn kesengalan mereka..
cewah!
cobaan berpuisi haku nih..
sila sokong!!

recap aktiviti bersama kachak and gorjes yea~

1.0 futsal

lokasi : sport planet ampang
time : 9 mlm

ramai gak yang join main futsal. termasuk org yg terel sgt main. i would say that i dont really enjoy myself in the game. sbb aku ni kan golongan yg 'xretisgtmaintapisukamenyibuk'je..hahaha! but with 'gorjes and kachak' around me.. i manage to smile..smile..smile...andSMILEE......!!

masa game tu, aku cuba bersungguh2 utk mendapatkan bola. despite tetek yg masih perlu dijaga rapi.. aku tetap berlari2 anak gitew! tp xdapat pun bola. benci!!! sudahnye aku lepak je ngan zai kat gol. padahal si zai bukan geng aku pon! haha! aku teman die jaga gol. baikkan aku nih? cepat cakap baik! lempang mahu?

sambil tu aku ajak la si zai tu cium gol tu. mcm gol n gincu. tp zai xmo sbb die lupe pakai gincu! hahahhahaha! lemah! aku melompat2 riang swuh org pas bola kat aku. mase geng aku nak pas..skali ade org tahan bola tu tghjalan! sioooott!!!! tu kan bola aku! jgn amik boley tak?? sebok!

aku fedup! lantas kuar. lepak tepi lagi bagus. ley minum air. bye2 si biru..ko terel kan?? ha! main sendiri.. dr hujung gol sane..sampai gol sini.. ko sorg yang bwk bola. baik ko main kat umah je. L besar utk kamu!!

haish mast! jgn marah sgt. xbaik. okey..tukar topik!

komen mereka kpd aku :

- ni striker ke pom pom girl? 'aku senyum'
- ko pemain yg paling cel... 'senyum sudah..'
- aku xnmpak ko wat pape pun 'hmpphh..senyum lagi'
- mcm main bola jaring je 'terus senyum'
- terel la kau main 'die tipu..tp aku tetap senyum'

perlu kah aku truskan perjuangan dlm bidang futsal? hikss!

2.0 melepak

pas futsal tu..cam biase la..melepak. tapi kali ni bkn kat amed. skang kat farzana ampang. lokasi okey la. tp melepak dlm kedai ala2 kurang feel gitew.. dah biase memekak je.. skali dlm kedai pun dok memekak. sib baik x kena halau dek pak malau. haha!

uti, nozi, zai perempuan & lina

jojongos, zainab lelaki, mast baik, & apizun

player pompuan yg bersungguh-sungguh

die ni komplain gambar die kurang dlm ni. nih aku tepek!

masa lepak kat sini aku belajar sesuatu.

macam mana utk;

mengawal rasa..
mengawal marah..
mengawal tingkah..

mood tiada utk mengexplain. sendiri tahu lah..

hati aku kate..
aku happy bersama mereka. happy bergelak ketawa.
haish.. akan berpanjangankah ini semua??
aku harap 'iya'...
kerana dgn mereka..
aku mampu senyum..
dan akan terus senyum.

terima kasih Tuhan atas rahmat ini =)

p/s: kamu semua..mari kita jaga hubungan ini ya!
p/s2: sayang kamu semua sangat..teruskan membuat aku tersenyum~

No comments: