amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, December 2, 2009

family vacation - 09 P3

jumpa lagi... dlm p3!

ha...sampai yg adik sdare aku pnye kpale berjahit tu kan.. hurm..aku amik port kejap je. pastu lepak tepi pool jap...lallallalalala ~~~~ dgn penuh bergaya, aku bantai tido kat bilik. sampai kul 2. dorg kejut nak jalan kat teluk cempedak. carik makan.. boley layan jugak la telok cempedak tu.. ade monkey. aku bwk adik sdare yg kecik2..so suke la dorg. kalo dah besar bwk ke situ..hurmm..ntah la.

- kami with papa -

- bersama hadek2ku -

- mummy daddy -

- faris tgh tgk monyet -

abis mkn trus balik hotel balik. ade acara penyampaian hadiah. aku dapat la hamper kuih muih. kan pemenang karaoke. hikss! abis tu..masuk bilik and.. aku tido lagi! hahahah! jgn jeles..aku pergi kan nak berehat. yg adik2 aku yg lain sibuk terjun kolam la..main layang2 la. tp aku melayan air liur basi. hahaa!

- ni keje aku ngan adik aku..ternyata kami seimbang wlpn tetek die lagi besar dr aku! hebatkan! -

nak tido mlm tu mcm rase xslamat je. mcm2 aku pk. takut pencurik. tp dah name pun kaki tido..hahah! tido jugak.. around 12 check out. jln2 kat bandar kuantan dulu. baru la gerak kl..

sampai karak..ya ampun! jem hamat! aku yg tido, bangun, tido, bangun ni pn dah tensi dah. x sampai2 jugak. sib baik la aku xde kampung! xpyh la mengadap benda nih tiap2 kali raya. aminnnnn... kul 7.30 mlm baru sampai umah. badan dah terasa sakit2. terus msg bos. esok mintak cuti. lepas je msg.. aku pengsan! adeh!

simple vacation with family. xde pun banyak sgt aktiviti. but i enjoiceeeeee... next time leh wat lagi. tapi tempat tu kena pastikan selamat dr kes2 kecurian. hai la...bahaya sungguh no~~

tgu nnt kesah percutian aku yg aku x sabar2 nak pegi. kat mana? rahsia! bagi aku pegi dulu.. baru aku cite. skang biarlah rahsia. wah! adios amigos..

p/s: sgt kurang gmbar aku kan! isk! rugi...

No comments: