amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, December 1, 2009

sevonoknye..!

weh kome semueee!!
sblum aku mangarut x tentu pasal dalam nih..
meh aku nak btau..
nih entry haku yg ke 200!!

weehoo!!~~


aku vangga!
xsangka..banyak gak hasil nukilan vongok aku kat sini.
hikss!!

tp aku tukang nukil aje..korg yg bace..
skang cakap cepat sape lagi vongok!
cakaaaaap!!

slamat 200 entry mast baik..!
*sile lempang aku yg bagi ucapan kat diri sendiri!*

ttbe malas lak nak taip.sambung later la.
bye!

No comments: