amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, December 29, 2009

my birthday suprise

Update with piccha atas permintaan mereka itew~

aku tengah tersengih lagi..
ish! cam x caye je dah 25..cewah!
tp jiwa i tetap mude you know..~~

birthday kali ni syiok!
sbb aku di seperaiskan oleh kanak2 itew..
oh!! sayang kamu semua!


mase bday day aku tu...dorg ni ajak gi karoke.
aku on je..lame x mnyumbangkan suare sumbang nih..
book kul 3 ptg. nak kuar kul 2 tu..hujan lebat gile.
kul 2.30 baru zai n jojo smpai umah menjemput tuan puteri nih.
*aku la tu!*

ko tau je la nak gi imbi tu..jem gile.
kul 3.30 baru dpt sampai. padahal dekat je tmpat tu.
bongok punye jem!


sblm tu aku roger lin & lina..
tp dorg xdpt join sbb ade 3 kenduri kawen..
chess...sedey aku..
aku nak dua budak kecik tu ade..
tp xpe la..nak buat cane..
tpakse la aku melayan je..

time tu aku melalak lagu diam-diam jatuh cinta ngan nozi..
tgh feeling2 kak melah ram.. lagu tu stop and kuar lagu besday..

mase tu si zai ade kat panel plih lagu tu.
aku marah la die..sbb die stopkan lagu aku.
aku xbajet pape sbb mlm sblm tu dorg dah nyanyi lagu bday ramai2 tuk aku mase ktorg lepak.


so aku igt die saje2 la nak nyanyi lagi skali.
tu yg aku mrh.. bagi la aku nyanyi abis dulu kan..
sengal punya zai..

tapi tibe2 pintu tbukak..
org KTV tu bwk kek..
kat blakang org tu bbdk nih sume ade..
termasuk lin lina and abu yg konon2 xley dtg tu!

ape aku rase mase tu?
hurmm..
speechless..
tp dlm mase yg same mse nampak bbdk tu..
aku menjerit2 mcm org gile.
hahhha!!

terus peluk mereka yg kurus itew..
sbb dorg tu kurus..dua2 aku pelok skaligus..
damn! mmg terkejut abis aku time tu..
masing2 ngan baju kebaya masuk KTV! kao ado???


cam biase sesi potong kek..
suap2 kek..
sib baik si zai x balas dendam calit kek kat muke aku..
bab ni aku berterima kasih kat dilla yg menghabiskan kek itew.
ohohoho!


aku rase bday kali ni mcm dlm tv plak..
kan slalunye dlm tv yg buat2 seperais tu..
slalunye kalo aku tgk camtu mst aku kate..

'hek eleh..xkn la die xley bajet ade party tuk die'

tp bile aku sendiri rase..
huishh! mmg xbajet dow..

lin : tmpat aku cite mcm2.. slalu ade utk aku. aku syg ko nyah..sgt!
lina : auditor senget merangkap rakan gosip aku yg hot..syg ko juge~~ sgt juge!
nozi : bini si bomba ini.. penuh keibuaan. mcm emak2. slalu buat aku rase secure..cyg nozi!
apis : budak besi yg dah bahagia..tmpt aku cite mcm2 rahsia.juga aku syg sgt..! banyak!
zai : pemotivasi aku yg kdg2 sendiri xmotivasi..si tiang..wlpn ko tiang..aku tetap chenta!
jojo : wlpn besar, die sbnrnye pling manja. hey hidung..poyo2 ko pun..aku rindu kalo ko xde budak besar!
utie : penglipur lara yg penuh dgn cite pelesu..x brubah2 wlpn dah kawen. abg bomba ke cintaan aku!


macih kawan2..
kalian adalah terbaik..
cyg kamu kamu kamu dan kamu!
janji aku..
kenangan ni aku simpan sampai mati..
sumpah!

2 comments:

sal said...

dgn korang..aku rs suasana 2 havoc semcm...ermmm..trpaksa aku ngaku agak best knl korang..aku dibenarkn x join d grup?hahaha

NiNad'Belle said...

hepi kn spent time tghr..aku syg korg jgk...