amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, December 1, 2009

family vacation - 09 P1

raya korban aritu aku betul2 terkorban atas katil..tido xsedor sedor.. xsmyg raya ponk.. bangun je dah kul 10..tu pun bile mak aku dah pung pang pung pang mengejutkan ktorg adek bradek. heh! sronok woh tidooooo...

mcm tahun2 lepas..raya haji je musti pegi sumwhere..jenjalan. family day gitew~ tu la untung family besar. ley wat family day tahu?? siap mcm2 game lagik..! jgn xtau..hadiah disediakan. hah! kao ado????

kul 12 grk dr KL.. sampai kuantan kul 4 lebey la. melayan angin laut kejap. amik gmbar ape yg patut.. pastu masuk bilik smyg n change. lantas aku bertukar!!

swim swim swim...lalallala~~

tp kan weh..sume gmbar mase mula2 sampai tu yilek! ni sume angkara adik sdare aku. die dok memain camera. pastu sume gmbr terdelete dgn x sgaja. haish!! berdarah mata aku tgk keadaan tu. tp nak wat cane..pasrah..

ktorg brcuti kat cherating.. edited : bukan cherating upenye..sg karang daa~~
stay kat desa village resort. edited : DUTA VILLAGE DA~~ mcm cool je tmpt tu.
ptg tu ade game volley ball pantai. tp aku cuma tukang sorak. tetek masih belum mampu utk terima gegaran yg terlampau. so aku memekak je la kat tepi tu. bile cam dah busan..aku pun terjun! swimming pool! yeehaa!

best pool die. dalam hokeh. stock yg xde tanda ape2..ttbe dalam je. aku x cecah lantai tu. kalo aku berdiri.. mmg korg nmpak hujung jari aku je la. tp tu yg lg best mandi. lantas aku pun berenang2 sperti ikan buntal terjumpa air..

hah! ade kejadian.
kak et aku tu hampir lemas kat pool tu. die main terjun je. aku dah ckp dalam. tp die terjun jgk. tp aku tgk die mcm ley brenang. so aku biarkan je la. ttbe panggil aku mntak tolong aku igt die memain. skali betul dow!

minah tu paut kat aku..ngan aku skali terbenam. cess! brani ko kak et! sib baik la aku baywatch x bertauliah. trus dive and push die ketepi. haiyaaaaa....kao nih... lain kali mak bilang jgn panik ya..ada paham? haha.

will sambung later in part 2~

1 comment:

Anonymous said...

wei...

betulkan info..

kat pantai beserah kuantan.
Duta Village Resort.

Resort yg hampeh dr segi security

-kak et-