amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, December 13, 2009

aku chenta dia

13 disember 1953
seorg insan dilahirkan.
dan di beri nama musa.

hek hek..
my daddy la tu..


musa ini bertanggungjawab membawa aku ke dunia.
tanpa dia musti la aku tiada.
bukan aku saja..bebudak nih pun sama xde.
sebab aku kan pemula.
hee~~ bangga bangga!

sekarang.
tarikh yang sama.
cuma berbeza tahunnya.
incik musa sudah tua.

happy besday bapakku!
tua sudah kamu.
secara fizikal kamu berbeza.

perut semakin mantop.
rambut bertukar ke silver.
gigi? hurm..masih ada, tapi dah longgar sikit.
tulang sudah kurang kuat.

hurmm..
tapi satu yang tak akan berubah.
dari dulu sehingga bila bila.

hati kamu..

kental
tabah
mulia
baik

bangga kamu ayahku.
bangga kamu idolaku.
bangga kamu tulangku.

*senyum*

terima kasih kerana sudi membintikan aku dgn nama kamu.
wa sayang ayah
poreber!


*senyum sampai telinga*

3 comments:

NiNa'dBelle said...

happy birthday en.musa...

view said...

selamat hari jadi En musa...

Anonymous said...

ayah tak amin kan pun bila aku wish bab rambut tuko silver... huhuhu...


-kak et-